(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ensest Değil Aşk Şiiri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ensest Değil Aşk Şiiri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hristyan inancına sonsuz saygı duyuyorum, fakat hristyanik bir takım öğeler eklediğinizden insanlık ilkesini dışlamış olmuyor musunuz? çünkü ne varsa hristyanlıkta var oluyor. bu şiir ne cesur ne korkak. anlamlı kısımları da hristyanlık inancıyla özümsenmiş, tasavvufi bir düşünce yapıtı göremedim, lakin islam ya da musevilik inancını da bu kadar didaktik ve subjektif kullansaydınız da aynı şeyleri söylerdim. çünkü tasavvufda şekilcilik ya da ayrımcılık yoktur. öte yandan inancınıza saygı duyuyorum fakat burda kendi cemaatinize ilahi yazmıyorsunuz. şahsen benim bütün farklı inançlara saygı duymamla birlikte duyduğum şüpheler de mevcut o halde beni duygulandıran saf olarak ne bırakacaksınız şiirlerinizde?
Seçkiler ötesi vurgun şiir...Ol der olur...bitti...Elma armut hikaye kısmı...Ayrıntıların yol ayrımında yatıyor heralde "öz" dediklerimiz...Bilene aşk olsun bilmeyenede...Her zaman ki kaliten ve zekanla süper bir çalışma daha sunmuşsun sevgili Bülent...Şiir okudum bu sayfada şiir!Herkes okumalı bunu...Hoşçakal.
elmayı Adem'in değil de Havva'nın yediğini ve hatta orta da bir elmanın bile olmadığı ,sadece bir varsayım olduğunu,bu meyvenin belki de başka bir meyve olabileceğini,geçerek,cennette birşeyler yiyen insanın dışkısını cennete mi yaptığı sorusuna ise tamamen kör ve sağır olarak,teolojik cehaleti görmezlikten gelerek ve bu şiirin cesareti nerede anlamayarak,yine de şunu söyleyebilirim ki,dinin hala bir tabu olduğu bu ülke de,tabu veya utanç duvarın da minik bir çatlaktır bu şiir,herşeye rağmen tebrikler
Bu şiiri din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde okusan emin ol en sertinden sopayı yerdin. (ekleme: erkek olmadığımdan sopa yemedim belki ama "yarın derhal baban geliyor!", ya da "otur yerineeeeeeee!" şeklinde azarlamalara maruz kalmışlığım çokça var tüm zorunlu eğitim hayatımda, en güzel sorulardan biri de 9 yaşında gerdek macerası ve çocukluk kavramının İslam'da tanımı üzerinedir) Lucifer de buna benzer sorular sormuş ki kovulmuş cennetten. İyi ki de kovulmuş, yoksa kimin aklına gelirdi bu eleştirel ve cesur sözler. tebrikler, ekledim seçtiklerime..
Chlorotoxin tarafından 5/24/2008 5:19:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
"hem güzel hem değil yinede tebrikler" nedir bu? bu nasıl bir şairliktir.rengini belli et. denge mi kurmaya çalıştın. ya aklı başında eleştir yada yorum bile yazma.