(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂSİ KIRLANGIÇ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂSİ KIRLANGIÇ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessizliğin son noktasıdır, Sensizliğin başlangıcı.. Ben uzak diyarların Sevda yüklü kırlangıcı..
Ellerim ulaşamaz İstese de ellerine.. Uzaktan bakar, Uzaktan severim ancak..
Güneşi balçıkla sıvamak Kimin harcı.. Sen materyalist dünyanın faşist sevgilisi, Ben uzak diyarların kimsesiz, âsi kırlangıcı..
Bu kadar da vefasız olma, Sinende bir kâlp var. Sen ne kadar Sevdiğine Materyalist. Herşeyi maddeye bağlayan,Ruhtan anlamayan,Eza cefa eden olarak nitelendirdiğin sevgine karşılık seviyorum demek varken.O asi kırlangıcı demek ki elinde tutamamış ve özgürlüğünü yaşamasına vesile olmuş. Aslında bir teşekkürü haketmiş. Sende ( Ebabil kuşu gibisin.) Yakmışsın Tepeden tırnağına kadar. Saygılar sunarım güzel gönlüne ve o asi yüreğine.
Sessizliğin son noktası acının doruğu sensiz olmak belli ki girmiş araya mesafeler belli ki hüzün demlenmiş bu dertli sinede belli ki yürek hokkasından kan damlamış satırlara ayrılık ölümden beter dedirtti bu hazin şiir belki şiirin sonundaki öfke ayrılığa sitem sevgiliye özlem belki de .Saygılarımla....
Zehirli Orkide, Asi kirlangic... Güneşi balçıkla sıvamak Kimin harcı.. Sen materyalist dünyanın ay yüzlü sevgilisi, Ben uzak diyarların kimsesiz, âsi kırlangıcı.. Radikal, asi bir ses ama ne ses? Cok begenerek okudum, Kutluyorum bu isyankar sevgi dolu yüregi...
uzaktan sevmek uzaktan görmek yetmesede yetinmesini bilir acılı yüreklerimiz bari bunlardan yoksun kalmıyalım diye dua eder olduk. madem sevdiğimiz yok yanımızda biz sevelim sonsuzluğumuzla. çok güzeldi teşekkürler