(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN YERİNE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN YERİNE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamak saatlerce, düşünmek seni Yıldızları seyretmek sîman yerine.. Şarkılardan seslenip, çağırmak seni Güllerle dertleşmek senin yerine..
Sayıklamak rüyalarda her gece seni Şiirler yazmak, ismin yerine.. Dualardan seslenip hissetmek seni Bülbülleri dinlemek senin yerine..
Müebbete mahkum etmek kalbimde seni, Gecenin karanlığını taramak, zülfün yerine.. Gönül deryamdan seslenip haykırmak seni Sensizliği yar bilmek senin yerine.. *************************************************************** Özlemlerle aranan, fedakarlıkla özlenen sevdadır bence Yıldızlara kadar yükselmişse eğer sevilen bir sebebi olmalı. O sebep ki kalplerde bir hüzün bıraksa da, gönüllerde acısı kalsada, sevdalarda yokluğu hissedilse de Yine de sevilmeye layıktır. Çünkü sevilendir. Kutlarım güzel şiirini Saygılarımla.
Harikaydi... Bazen gecelere, karanliklara sariliriz o sanarak, Bazen hayallerimizle basbasa kaliriz sonunda, Ama cismi olsada olmasada en yakinimiz, her animizda o yanimizdadir. Uyurken rüyada, uyaninca karsimizda, Nefes alip vermemizle icimizde, Her gercekte onlar vardir. Dinledigimiz her sarkida mutlaka onlari anlatan bir yer cikar... Unutmak isterken bile düsündügümüz tek sey o dur. Dinledigimiz bülbüllerde, kopardigimiz güllerde, masallarda siirlerde... Keske mümkün olsada unutabilsek... Kutlarim güzel yüregi, Saygilar...
gönülden bir haykırış
tebriklerimle...fy...