Bir hayal alemine daldım, fakat sen yoksun, Tebessümün zerresinden, aşktan, sevgiden yoksun.. Bir nazarın yeterdi, sadece bir bakışın, Gözlerin güzel lâkin, kıymet bilmeden yoksun..
Nicedir aradığım, sonra buldum sandığım, Mertliğin, o endamın, bir tevazudan yoksun.. Gözlerimden akan yaşlar, boşa imiş yandığım Bağlandığım o yüreğin, derin hislerden yoksun..
Rüyalarım boşa sensiz, boşuna hülyalarım.. Nedendir bilmiyorum, gül yüzün gülden yoksun.. Bulutlar yere ağlar; ben de sana ağlarım Lâl mı kesildin nedir, tatlı bir sözden yoksun..
Süzülüp kondun, bu asi kızın sevda penceresine Nasıl uçarsın bilmem, koldan kanattan yoksun.. Bu diyarda bir ben kaldım hasret yüzüne.. O keskin bakışların artık Dilek’ten yoksun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKSUN.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKSUN.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aman Allahım, bu şiiri nasıl kaçırmışım. Okurken ürperdiğimi hissettim. O duygu yüklü dizeleri bir kâlp nasıl barındırmış sinesinde,O sevda yüklü kelimeler boy vermiş gönlünde,çiçekler açmış, etrafına misk-ü amber saçmış. Bütün güzel kokuları bizleri mest etti. Ama bir tek o vefasız'a ulaşamamış anlaşılan. Kırılmasın kâlpler, çünkü tamir edecek ustası yoktur Cihan-ı alemde. Hele o son mısra o keskin bakışlarda hiçbir dilek kalmamış anlaşılan. İncinmesin gönüller, gözyaşı dökmesin artık o buğulu gözler. O gözlerden akan yaşlar hesap soracak MAHŞERDE MİZAN'DA. Bu güzel şiiri yazan,gönlü güzel ve hüzünlü kardeşimi kutluyorum.Bu yorum yazılırken gözlerimin yaşardığını ve boğazımın düğümlendiğini hissettim. Saygıyla kal gül yürekli kardeşim.
Çok teşekkür ederim Kardelen.. Sen de en az benim kadar güzel, hisli bir yüreğe sahipsin.. Ben de seni kutlarım.. Tekrar teşekkür ederim.. Sevgiyle kal..
Bir hayal alemine daldım, fakat sen yoksun, Tebessümün zerresinden, aşktan, sevgiden yoksun.. Bir nazarın yeterdi, sadece bir bakışın, Gözlerin güzel lâkin, kıymet bilmeden yoksun.. Yokluğunu sarmış çokluğu... Gittin kaldın ggeldin kaldın yürekte hep sen yaşardın diye değerlendirdim. Tebrik ederim Sevgilerimle.