Bir tek seni unutmadım sevgili.. Bir tek seni.. Zamanla alıştım bütün acılara Sevdiklerimin yokluğuna.. Bir tek hasrete alışamadım.. Sensizliğe... Hayalin aklımda Gözüm hep yollarda kaldı.. Bekledim.. Kendimi paramparça hissettim Ama yine de bekledim.. Unuttum kötü sözlerini, Unuttum aldatışlarını, aldanışlarımı, Cevapsız kalan telefonları, Vefasızlığını, Kavgalarımızı unuttum. Bir tek seni unutmadım Bir tek seni.. Şimdi artan yalnızlığım, Büyüyen hasretin var.. Duvarlarda gözlerinin izi Baktığım her yerde yokluğun var.. Sen nerdesin hayırsız? Varlığın nerde? Kimbilir hangi düşlerdesin, Hangi alemde, kimlerle.. Ben bir yaralı gurbet kuşu.. Göçebe olmuş yüreğimle Her sabah yeni yolculuklara çıkıyorum hayalimde.. Bir umut türküsü dolanmış dilime.. Bekliyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIN GÜNEŞ DOĞABİLİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIN GÜNEŞ DOĞABİLİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneş hergün doğacaktır bu onun görevidir Bu kadar hasretle beklenen birgün geri dönebilir Nasılki varsa her gecenin bir sabahı O terk edip giden de birgün duyacaktır bu ah'ı
BAK tarafından 12/20/2008 9:01:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Göçebe olmuş yüreğimle
Her sabah yeni yolculuklara çıkıyorum
hayalimde..
Bir umut türküsü dolanmış dilime..
Bekliyorum..
"Yarın güneş doğabilir!.."
zehirli orkide
güzel ve hasret özlam kokan bir şiir okudum harikaydı sevgimle kalın