Dinlendirmem gerek bedenimi tatlı bir rehavet çöktü gayri ihtiyari kapandı gözlerim..
Olduğum yerde üstümde bir battaniye pelte gibi yığılıp kalmışım sorma niye günün yorgunluğu değil bu; acımasızlığı yaşamın bunca keder, hüzün yükü keşmekeş çilekeşlik iyilik güzellik nankörlük kalleşlik ömrümün dert iği darmadağın lime lime hayat ipliği...
Öğleden sonra bütün gün uyumuşum deliksiz gün neredeyse bitmiş güneş gitmiş ardına dağın demek ki bedenim ancak toparlayabildi kendini dedim ki içimden hani senin gençlik çağın?!
Vakit alacakaranlık akşam ezanı okundu gün yine fena dokundu...
-II-
Öyle bir haldeyim ki yatıp kalkmış yarı baygın altından bıçağın kaldığı yerden sürüyor yaşam güzel düşler çiçekli cennet bahçeleri ne kadar güzel, derindi uykum hâyâller içinden geçip geldim şırıl şırıl akan sular kıyılarında gülpembe zakkum
yürek sahilinde akşam alacası uyuyup uyandığım yer işte o yer sevgili dingin rüzgâr eşliğinde saçlarında dolanıp gezindi parmaklarım, içimde bir deniz kurdu usul usul öpüştük sanki dalgalar kumsalı yaladı durdu...
-III-
ne acı ıstırap ne keder ne de hüzün bizi terkeder ey sevgili, dile gel sen söyle şimdi birlikte geçtiğimiz yollardan ne haber izin ver, senin ile bir kez daha geçeyim geçtiğimiz yollardan izine basa basa ne dert kalır ne tasa!
Aşkın beni ölümsüzleştiren dokun tenime gel yanıma yat canıma can kat bana ellerinin sıcaklığını ver bengi sudan içeyim seninle bir kez daha ölümsüzleşsin hayat!
-IV-
Ey hayat sen ne dersen de yapacağımı biliyorum sana ben!
Gözlerime iyi bak beni iyi tanı alacağım var senden bırakmayacağım yakanı!
Çıkmadan can bu tenden alacağımı alacağım acımasız kıyasıya dilim dilim ya bir akşam alacası ya da şafağında günün yeni bir güneş doğuracak katışıksız yalın nar tanesi nur tanesi aşk ile gözlerinden sevgilim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKŞAM ALACASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKŞAM ALACASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.