Aynı suya düşmüş Aşık olmuş kendine Bak bu doğru Erkek ya da dişinin Bencilliği kişinin!
Aynına bakarken Suya düşmüş Nergis mi çıkmış Düştüğü yerden; Bak bu yalan!
Şaptan şeker olmaz Olsa olsa kamışından Su içinde teker teker Aslı ne ise Kerem ona çeker!
İster su ister cam Ayna yalan söylemez Dışı gerçek, içi zahiri Kişi gerçek, düşü zahiri Aşk Tanrı’nın misafiri!
Özgür bırak nergisi Güzelliği her nesnenin Kendisindedir, Aşk aynada değil Yüreğindedir herkesin!
Şaban AKTAŞ 09.04.2018 - 19.25
ÖZ/GÜL AĞIRLIK
Çatlasın kabuğu tohumun Sürgün ver, çiçek aç Meyveye dur, Dalından düş, Yüreğinin ağısını dök Mürekkebin ile kan rengi Zifiri karanlık Gecenin perdesini çek Yıldızlar gözlerinin içinde!
Hiç şüphen olmasın Aydınlık gelecek Ağaracak tanyeri Gözlerinde güneş Dudağında kızıl gonca Bir gül gibi açacak ’Zaman rüyâların, şafaksa karanlığın düşmanıdır, Saçların alnına dökülecek" *
Her şey özünde başlar Gözünde biter Gülün özgül ağırlığı aşk, Gel gör ki dönüp duran çarkıfelek Daha ne kadar dönecek, Ne zaman sönecek yıldızlar Kim bilebilir Sonsuzluk, kainat bütünüyle Zıtlar üstüne kaim!..
Varlık yokluk Yokluk varlık Olmaya düş cihanda Aşk ile bir nefes Gül kokulu hükümdarlık, Kuyruğunu ısıran yılan Yasası doğanın kadim Aşk ve düş gerçek Işıktan gayrısı yalan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NARKİSSOS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NARKİSSOS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.