(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce hoş geldin aziz hemşerim.Azla yetinerek çok şey anlatmak,kelime kirliliğini sıfıra indirmek amaç olsa gerek diye düşünürüm.! Bir gözüne bakınca türkülerden aldığım hazza,diğer gözüne bakınca şarkılardan aldığım hazza,sana bakınca ulaşırım aşk-a der ozanımız.Gönülden tebrikler.Selam ve saygılarımla,Allah'a emanet ol Aziz Hemşerim..
Aziz hemşerim, Yine yanmışsın, kor olmuş yüreğin… Kalemdeki sevda insanın yüreğinde kalmış olsaydı, aşıklar, ozanlar bir gecelik ömrü zor bulurlardı… Ateş-i kendinden Alevi sevda, dumanı hasretlik, bulutlara varamaması ayrılık, ne dersen de, de yazmaya devam eyle… Yaylanızın gülleri hep aşk mı kokuyor, kır çiçekleri hep aşk, sevda türküleri mi çığırıyor? Nereden bulursun bu kadar sevgi, hasretlik kelimelerini nereden buluyorsun? Keşke bende sizin gibi bir ozan olsaydım diyorum amma, toprağımın insanısın nasıl olsa, o da bizim tesellimiz olur gayri… Ellerine, yüreğine sağlık, bende çok teşekkür eder, sağlık, afiyet dilerim aziz hemşerim.
su gibi akan sevgi dolu duygularınızı
sel misali coşmuş