(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISKANDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISKANDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana böbregiini vererek 9 yıldan beri beni yaşatan dünyanın iyi insanı eşim'in şahsında "BÜTÜN DÜNYA KADINLAR GÜNÜ"nü kutluyorum... Beğeniyle kutlarım...
......................................Saygı ve Selamlarımla...
Aşık nasıl dilsiz dudaksız anlatabiliyorsa sevdasını yüregine ateş düşmeden korunda yanıp kavruluyorsa tualsiz fırçasız boyasız da resim bu kadar güzel düşüyor aşıgın dilinden arife ne tarif anlayan yürege, yüregin kalemin daim olsun Salim hocam selam ve dualarla
Aziz hemşerim, İzin Düştü gibi olmasa da, karınca kararınca, Yâr-ı 5 – 6 kelimeyle de olsa yad etmek galiba güzel oluyor… Bazen yavukluyu manav dükkanına çevirmek usandırdı..! Kiraz dudak, elma yanak… vs Ne yapayım keseden gitmek daha iyi oluyor gibime geldi. Okurken ne yâr ne de okuyan yorulsun… Kitabını iki defa okudum. Çok güzel bir eser çıkmış ortaya. Eline sağlık. Allah’a emanet olasın.
Kıymetli Canan Eren hanımefendi, Elinize, yüreğinize sağlık. Beşibiryerdeyi de ne güzel tanımlamışsınız, derin analiz, özümleme kaleminize çok yakıştı. Saygılarımı sunarım.
Resim deyince,karakalemle,yağlı boyayla yada sulu boya ile bir nesne akla gelir...Oysa kelimelerlede resim çizilir,işte bu kısa ve öz bir şiirle neler anlatılacağını anlatan az ve öz şiir gibi.Yüreğine,kalemine sağlık Ozanım.Selam ve saygılarımla dostum..
Kul Seyyah tarafından 1/23/2017 12:30:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kul Seyyah tarafından 1/23/2017 12:32:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dost,dost yüreği anladıysa başka söze ne hacet değerli üstadım.Kelime kalabalığı ile yazılan bir dilekçe nasıl rağbet görmezse şiirde aynı diye düşünürüm.Derinliği anlamak bir marifetse ben anlıyorum o derinliği.Selam,sevgi ve saygılarımla.Kitabınız çıkınca ulaşabilirsem alırım inşaAllah. Hoşçakalın.
KUL SEYYAH; Bizi hiç yalnız bırakmayan aziz hemşerim. Şiirde ki, derinliği anlamak için, Kul Seyyah olmak gerekir. İş olsun diye şiirlere yorumları görüp, okuyunca, bazen demek ki, biz iyi şiir yazamıyormuşuz diye geçiyor aklımdan. Bekir Sıtkı Erdoğan, Sadri Alışık, Halil Soyuer, Hasan Hüseyin Korkmazgil’den zamanında övgüler almak bir işe yaramıyormuş..! Rahmetli Necip Fazıl demişti ya “İmanlı dört kişi tutsun salımdan…” Bizde demiş olalım ki, şiiri anlayan, bilerek yazan, kalemini ummanlarda gezdiren Kul Seyyah misali dostların iltifat ve yergileri bizim başyapıtlarımız da yerini alır. Aslında, zamanında çıkmış olan, 16 kitabımızdan 2’si şiir kitabıdır. Sizin gibi dostları tanımak için bir kaç şiiri edebiyat defterine gönderiyorum. İtiraf adlı şiirimde bestelenmektedir. Okunduğu zaman sizi haberdar ederim. Sağlıcakla kal, Allah’a emanet ol, saygı ve selâmlar…
Bana böbregiini vererek 9 yıldan beri beni yaşatan dünyanın iyi insanı eşim'in şahsında "BÜTÜN DÜNYA KADINLAR GÜNÜ"nü kutluyorum...
Beğeniyle kutlarım...
......................................Saygı ve Selamlarımla...