Ağlayarak geldiğin hayat, Yüzüne güler mi gülmez mi ...? Bilmem bebeğim ! Ama Sen, Sen ol ! Ne yaşarsan yaşa Herkese, herşeye inat Yüreğinde doğan masum gülücüğü Öldürme! Yaşat..! Yaşat ki ağlayarak geldiğin hayata Gülücükler saç, Saç ki bu hayatta Ağlamayı/ ağlatmayı değil Gülmeyi/güldürmeyi seç Seç ki hayata gülen gözlerle bak Baktıkça, En olmazlar da ayakta kalmayı öğren! Umutla diren hayatın getirdiklerine Sevgi en büyük klavuzun olsun İnci tanesi yüreğin kararmasın aydınlansın Aydınlansın ki Gül bahçeleri yoldaşın olsun Fırtınalar koptukça yüreğine kokusu gelsin Gelsin ki Çıktığın yorucu hayat yolculuğun da Dinlenmek için çaldığın tüm kapılar Kötülüklere değil iyiliklere açılsın! Açılsın ki Doğarken yüreğine atılan, Açılmayı bekleyen gül tomurcukları İhanetlere, sevgisizliklere, tuzaklara gebe kalmasın Ayakların da prangalar, yüreğin de kış hüküm sürmesin! Sürmesin ki Küçük bedeninde ki, O kocaman yüreğin Ağlayarak geldiğin bu hayatta Eşsiz yediveren masmavigüllerin büyüsünde Gülen gözlerle hayata baksın..! Ve Öyle bir hayat yaşa yaşat ki Ebedi yolculuk gün gelip kapıyı çaldığın da Baharı muştulayan çiceklerin Büyülü kokusu Masmavi gökyüzünden yemyeşil yeryüzüne Gülmenin, güldürmenin, sevmenin, sevilmenin Insanca yaşamanın, yaşatmanın değerini, Her yeni doğan günle İnsanoğlunun kulağına, yüreğine Umudu Muştulasın Küçüğüm!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küçüğüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küçüğüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla