Uymuşsun bozuk çağa kaybetmişsin dengeni. Kendini bilmezlere kaptırmışsın dümeni. Çapın küçükse eğer suçu kendinde ara İslam her zaman taze. İslam her zaman yeni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İslam Her Zaman Yeni. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İslam Her Zaman Yeni. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlim tam (On) parçadır, beşere verilmiş bir Dokuz parçası var ki, üç yüz ayet ile pir Kur'an sonsuz ilimken, orijinali gerek En eski hal günceldir, farzdır özü sözü bir. Hem ezel hem ebedi, mutlak iken yaradan Nurla işlenmiş nurlu, kulsun çekil aradan Allah yaratmış yoktan, ilim alim de dahil Kur'an hem sır hem farzdır, bu yol geçmez paradan. Tam bir ittifak gerek, her ayet farz diyerek Ekle çıkar seyretme, suç gömleği giyerek Kur'an her zaman vardı, ilk ve son ana kadar Yanlış yapma nur yakar, iblisçe halt yiyerek. Allah'ın verdiği us, yargılayamaz bu us Sınırlı sorumludur, nur karşısında sus pus İlk hali en doğrusu, ilk hali gerek bize Göz var kulak var dil var, gel konuş olma sus pus.
Ezeli ve ebedi zıt yönlere milyarlar sonsuz milyarlara dahi gitse de insan SONSUZ İLİM ALLAH KELAMI KUR'AN Aynı şekilde İSAN AKLINDAN daima sonsuz kere sonsuz ileridedir; Yaratanı ile akıl yaraşamaz ki... İLK HALİ EN SON HALİDİR GÜNCEL...+5
İSLAMI DOĞRU ANLAMAK GEREKİR...