Gelme kara talih koşarak gelme, Yandı ciğerim bak gülerek gelme, Sevdamı da benim silerek gelme, Bu ten benimdir de benim değildir, Bütün bunları da bilerek gelme.
Ölüm bende öldü bunu bilirim, Bedenim toprakta onu bilirim, Ağlayan anamla babam bilirim, Bu can benimdir de benim değildir, Veren canı alır gerçek bilirim.
Vatanım uğruna bin kez ölürüm, Bayrak ezan için her dem ölürüm, Namussuz şerefsiz nasıl ölürüm, Bu kan benimdir de benim değildir, Hakk davam var benim ona ölürüm.
Şanım yücedir de onu bırakmam, Ecdadımdan mirasımı bırakmam, Yurdumda düşmana nefes bırakmam, Bu şan benimdir de benim değildir, Şanı ikram eden Rabbı bırakmam.
Sakın Cemal bana öldü demeyin, Bir gül gibi açtı soldu demeyin, Hak sırrına erişti mi demeyin, Bu han benimdir de benim değildir. Hak benimdir, Batıl benim değildir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİDİM-DEN MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİDİM-DEN MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehidim mertebelerin en yükseğindesin Yüreklerde yaşayacak daima sensin Anaları bacıları yakanı rabbim kahretsin Bu lanet terör bitecekse ne olur artık bitsin
Sen rahat uyu mekanın cennet olsun Vatan uğruna şehit oldun kabrin nur dolsun Hesap sorulacaksa yeter artık sorulsun Akan kanlar dursun terör son bulsun
Gönlünüze sağlık...
..................................... saygı ve selamlar.