ATA’NIN BAKIŞLARI Bu bakışlar dünyaya değer .... Çünkü içinde aşk var..... Vatan aşkı... İÇİNDE SEVDA VAR..... Türklük sevdası... .Aşkın ötesinde.... Sevdanın ötesinde bir şeyler var.... ŞİMDİ DAHA İYİ ANLAŞILIYOR meğer !... Yusuf Yılmaz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATA'NIN BAKIŞLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATA'NIN BAKIŞLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatandaş dediğin kul, bu vatan için yaşar Kalpten kalbe köprüdür, tüm engelleri aşar Vatan için çırpınır, Allah yolundan şaşmaz Milliyetçi deryadır, sel olup arşa taşar.
Üç kıtada tek hakim, dev Osmanlı çökmüştü İçimizdeki hain, mü’min kanı dökmüştü Yok olmuştuk temelden, tek karış kalmadı yurt Atatürk oldu her Türk, gök tan henüz sökmüştü.
Umutlar tükenmişti, her yer düşman elinde Dev tarih yok olmuştu, düşman eli belinde Kan aktı oluk-oluk, akan bu kan sel oldu Pis düşman kan gölünde, boğuldu Türk selinde.
Bizden biri göründü, düşmana kapı açtı Parlak elma yarıldı, çıkan kurt kızıl haçtı Elmanın içindeydi, iç kemirdi hain kurt İçimizdeki hain, ortaya çıkıp kaçtı.
"Mavi Göz Türk Deryası", gece gündüz koşarak Kah deniz kah karada, bu halk ile coşarak Halka yürek yedirdi, olduk cesur tek yürek Biz Türk Türkiye olduk, hem koşar hem coşarak.
Atatürk öncesi var, bir de sonrasına bak Mavi göz derya ile, bak çıktık alnımız ak Yoktan var olduk yoktan, Türkiye olduk yoktan Yak Atatürk için yak, "Ey Türk Bir Meşale Yak..!"
Vatandaş dediğin kul, bu vatan için yaşar
Kalpten kalbe köprüdür, tüm engelleri aşar
Vatan için çırpınır, Allah yolundan şaşmaz
Milliyetçi deryadır, sel olup arşa taşar.
Üç kıtada tek hakim, dev Osmanlı çökmüştü
İçimizdeki hain, mü’min kanı dökmüştü
Yok olmuştuk temelden, tek karış kalmadı yurt
Atatürk oldu her Türk, gök tan henüz sökmüştü.
Umutlar tükenmişti, her yer düşman elinde
Dev tarih yok olmuştu, düşman eli belinde
Kan aktı oluk-oluk, akan bu kan sel oldu
Pis düşman kan gölünde, boğuldu Türk selinde.
Bizden biri göründü, düşmana kapı açtı
Parlak elma yarıldı, çıkan kurt kızıl haçtı
Elmanın içindeydi, iç kemirdi hain kurt
İçimizdeki hain, ortaya çıkıp kaçtı.
"Mavi Göz Türk Deryası", gece gündüz koşarak
Kah deniz kah karada, bu halk ile coşarak
Halka yürek yedirdi, olduk cesur tek yürek
Biz Türk Türkiye olduk, hem koşar hem coşarak.
Atatürk öncesi var, bir de sonrasına bak
Mavi göz derya ile, bak çıktık alnımız ak
Yoktan var olduk yoktan, Türkiye olduk yoktan
Yak Atatürk için yak, "Ey Türk Bir Meşale Yak..!"