......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
DUYGU YÜKLÜ SEVDALARI KUTLARIM...
..................................................... Saygı ve selamlar..