(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZLERİN KALDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZLERİN KALDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadim dostluğunuzun ustaca ve Ruh derinliğiyle kalıcı ifade edilen dört satır bir eseri ölümsüzlük ifadesiydi dost ve usta kalem. Candan tebriklerimle kaleminiz daim olsun diyorum
..... Yitirilen bir canı özlemenin yürekte bıraktığı o Hicran yarası bazen öyle hal alır ki; gidip toprak olasın ve yanında yarasın gelir. Andıkça, yaşanmış anılar gelir gözün önüne de engel olamazsın akan yaşlara. ...... Üç sözcükle yılların verdiği özlemi ve yürekte bıraktığı acıyı bu kadar net ve yalın bir şekilde ve hemde okuyan yürekleri de sızlatan dizeler seven ve özleyen bir yüreğin sesi, o yürek sesin de dizelere döken kalemin ustalığıdır. ...... Yitirdiğimiz ve şimdilerde kara toprak olduğunu bildiğimiz, içimizde taşıdığımız o Hicran yaralarını saygı, sevgi ve minnetle anıp, Tanrıdan Rahmet diliyorum. Geride kalıp acısını taşıyan yürek sahiplerine de sabır ile baş sağlığı diliyorum. ..... Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
..... Yorumlarım ile sizi şımarttığımı söylerken siz de her yorumumu renklendirerek beni şımartıyorsunuz ama bu seferki pek sessiz oldu. ..... Selam ve saygılarımla kalın.
çok değerli şairem ; bir yaşanmışlık hikayesi tadında..kısa ve güzeldi..yüreğinizde hicran yarası vuslat sevincine dönşmesi dileğiyle..selam ve saygılar
hülya hanım merhabalar..çok özür ben onu mecaz anlamında almıştım..vefa ve sevginize sonsuz saygı duyuyor allah mekanını cennet etsin diyorum..selam ve saygımla