(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahibi yok (öylesine) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahibi yok (öylesine) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günüme Güneşsin Geceme Türkü Rüyamda benimsin Uyandığımda kaybolan Sevgili .... Hani bir söz vardır;" Çok malda haram, çok sözde yalan vardır." diye. İşte o sözü gerçek kılan bir durum bu. Dört kısa bir dize ile aslında bir yaşamı anlatmışsınız. ...Ve öylesine anlatmışsınız ki gerçekten ÖYLESİNE işte. ...ve siz her ne kadar sahibi yok diyorsanız da; aslında SAHİBİ çok. Okuyan ve hisseden, okurken birilerini düşünen her kes bir sahiptir aslında. Şiir sadece yazarken yazanındır. Okunmaya başlandıktan sonra onu okuyarak yüreğinde kıpırtılar yaşayanlarındır artık. Sizin olmaktan çıkmıştır. Onu şiir kılan, güzel kılan da bu gerçektir işte. ....Hisseden yürek ve yazan usta kalem sahibini öylesine değil, tüm içtenliğimle kutluyor, selem ve saygılarımı bırakıyorum. Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Bazen Rüyalar sevinç Bazen Korku keder kabus Bazen özlenen sevdaların Tek buluşma noktası Bazen olur bazen olmaz Adı üstünde rüya Oysa Yaşadığımız bu dünya Oysa gecen her dakika Rüya misali değilmi Nice koca sevdalar yaşandı Tümü rüya olmadımı Hangi rüyadan uyandığında Gerçek olduğunu gördük ki Ve Hangi büyük sevda gerçek oldu ki Anlayacağın dost yüreğine sağlık rüyada olsa alınan nefes yinede o rüyayı görmeye değer...
şiir, kendi isminden daha baskındı. Benimde rüyamda zamanında benimmiş gibi olan fakat benim olmayanlar oldu. Uyanmışım bi bakmışım rüyaymış. Şiir güzeldi. Tekrar pardon şiirin isminden dolayı. Düzeltiyorum
Geceme Türkü
Rüyamda benimsin
Uyandığımda korku "
hoş görünüze sığınarak fikrimi belirttim..saygımla..