Rabbim kardeşi kardeş yaratmış Aynı Anadan aynı Babadan olsak bile Aramızda kan davası var sanki Nedir bu geçimsizlik Bizleri birbirine uzak Birbirine soğuk yaratmış
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kardeş olmayı Becerememek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kardeş olmayı Becerememek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu da yaşanan sistemin gizli görevi , biz değil de ben olmayı özendirmesi, ben kavramını yüceltmesi, artık çıkar ilişkilerinin birinci sıraya yerleşmesi gibi düşünülebilir yorumu bu şekilde yapmak istedim anlamlı ve düşündüren şiirinize sevgili şair, saygıyla
Rabbim kardeşi kardeş yaratmış Aynı Anadan aynı Babadan olsak bile Aramızda kan davası var sanki Nedir bu geçimsizlik Bizleri birbirine uzak Birbirine soğuk yaratmış ......İlk bakışta şiire bile benzemeyen ama okuyup yorumlamaya kalkınca hakkında sayfalarca makale yazılabilecek düzeyde anlam yüklü güzel bir şiir okudum. ......Aynı anadan ve babadan doğmuş olmak bile kardeşçe barış ve huzur içinde yaşama yetisini kaybetmişsek üzerinde düşünmek gerek. Neden böyle olduk? Kim bizi bu hale getirdi? Bundan kimin ne çıkarı var? Bunlara mantıklı yanıtlar bula bildiğimiz ve uyanıp direne bildiğimiz an bazı şeylerin üstesinden geliriz diye düşünüyorum. .....Yine uzun ve sıkıcı yorum yaptınız diye bilirsiniz ama ; ne yapayım ki benim adım Hıdır, elimden gelen budur. ..... Selam ve saygılarımla gönlünüzce bir yaşam diliyorum. NOT: Uzun zamandır alerjik astı nedeniyle bu sayfadan uzak kaldım. Şiirlerinizi yok saydığım duygusuna lütfen kapılmayın.
güzel arkadaşım benim .5 tane yaşayan erkek kardeşim var hepsi insan etine aş eren yamyamdan beterler alıcı kuş gibi bekliyorlar ve küsüz.bu zamana kadar sormadılar varsın bundan sonrada olmasın kardeş önce saglık ve kendine iyi bak..
Evet kimileri aaa nasıl olur kardeş bu kan ,can desede, hani ortada öyle pay edecek bir şeyde yok yinede iyi günde kötü gûnde bir araya geldimi kimse burunlarından kıl aldırmîyor.Herkes bi havada bir taftalarda.İşin entresan yanı ellerle can ciğer kuzu sarması muhabbetleri sanîrsın 40 yıllık dost gibiler.Ben neysem oyum ya herkese eşit insanım birine öyle candan diğerine birine soğuk nevali değilim.