(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Önce Durup Düşünmez'sen.!? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Önce Durup Düşünmez'sen.!? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com üyesi sayın: Ahmet Refik Tavşanlı, Neredeyse yorum yaptığım her şiirinizde bir hususu hep dile getirdim: Birkaç mısra içine ummanı sığdıran kalem! Yine muhteşem bir vecize beyit şiiriyle sayfaya has inci ışıltısını bütün göz kamaştırıcılığı ile büyüleyici bir biçimde okuyucusunun gözlerine yansıtmış. Yine muhteşem bir buluşla atasözü olacak vecize. Gelecek kuşaklara nadide bir miras. Emek verdiğiniz, gönül sesiniz şiirinizi beğenerek, duygulu ve usta kaleminize saygı duyarak okudum. Nice şiirli ve en güzel günlerde görüşmek dileklerimle, sağlık ve mutluluklar diliyorum. Şiirinizi beğenerek, Favorilerim arasına ekliyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımı iletiYORUM.
Sevgili Yılmaz Bey Kardeşim! Her zaman olduğu gibi, Şiirlerime yaptığınız pek değerli bir yorumunuzu okuyup hemen etkili yorum seçmiş olmama rağmen cevap yazamamıışım, beni bağışlayın, Selam ve Muhabbetlerimi gönderiyorum. Herşey gönlünüzce olsun! (Ahgibiretahû)
Söz söylemeden iyice düşünün, ağızdan çıkan söz geri dönmez! Gözden akan yaşta geri dönmez. Kırılan kalp onarılmaz. Örnekler artar hoştu azla çoğu anlatabilmk düşündürmek iyi..Selam ve dua ile.
............................................Selam ve saygılarımla.