......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Alıntıladığım şu mısra üzerine öyküler, romanlar yazılabilir.
kutlarım.
Emeğe ve sanata saygımla.