......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
güzel olan
yan yana durmak
diz dize yaşamak
ve göz göze soluklanmak
aşkın gölgesi altında.