(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah o eski/meyen yıllar Ah (O) içimdeki unutamadıklarım Eskidemediklerim Ah unutmaya çalıştıkça beynime kazıdıklarım Bir ses verin ... Bir iz bırakın ...
Hayal mayal buruşmuş gazel gibi Ararken köşe bucak Küflenmiş kokunu içime çekeyim Nerdesin ey yar...
Sensiz ağlıyor Sokaklar, caddeler Çekilmiyor bu diyar
Haydi bekliyorum Bir köşeden çıkta gel Ne olur Akdereden uzansın Uzaktanda olsa eskimeyen el
Aklım karışık Ruhum ve ihtiyar bedenim çok yorgun Gözlerim sicim sicim Islatırken sinemi Gözyaşlarım dalga dalga Akıyor türközüne doğru...
Bir hüzün bir keder Nisan yağmurundan kalan Kabarmış yüreğim Alıp götürüyor Bir el Bir sel Haydi ne olur Durma gel ...
Şiirinizden aldığım duygu ve düşünce ile akdere sokaklarında manen geziyorum herşey yabancı olmuş herkes el. Selam saygı ve dua ile Allaha emanet olun
Şiiriniz bana ömrümüzün baharlarına ve o nisan yağmurlarına yolculuğa çıkardı yeniden.. dolaştım mahallemizde o eski akdere kalsın aklımda yıkılmamış değişmemiş.. İnsanlarım yerli yerinde, en değerli anılarımda.. Şiirimle bu duyguyu size verebilmem benı de çok duygulandırdı beni derinden etkileyen bu şiir yorumunuza ve anılarınıza çok teşekkür ederim.
Şiiriniz bana ömrümüzün baharlarına ve o nisan yağmurlarına yolculuğa çıkardı yeniden.. dolaştım mahallemizde o eski akdere kalsın aklımda yıkılmamış değişmemiş.. İnsanlarım yerli yerinde, en değerli anılarımda.. Şiirimle bu duyguyu size verebilmem benı de çok duygulandırdı beni derinden etkileyen bu şiir yorumunuza ve anılarınıza çok teşekkür ederim.
Öncelikle Edebiyat Dünyasına ve Edebiyat defterine hoş geldin Kardeşim burasını sıradan bir şiir sitesi gibi görmezsin inşallah sitedeki degerli yazarlarımızın şiirlerini okudukça buranın ayrıcalıklı bir okul oldugunu farkedeceginden eminim.Bir Ankaralı olarak ta Ankarayı özlememek mümkün degil çocukluğumuz okul yıllarımız gençliğimizin geçtiği şehir iyiki hayatımızda olmuş ve Ankaralıyız diyebilmenin gururunu hep yaşadık kutladım nice güzel ve özel paylaşımlara selam ve dualarla saygılar Şairem
Beni Edebiyat defteri ile tanıştırdığın için çok teşekkür ederim. Görüyorum ki bir derya bir okul niteliğinde bir sitedeyim. Bana çok katkısı olacağına eminim. Ankara gönlümün şehri. Uzun yıllar sonra gidipte bulamamak izleri, yüreğimi sızlattı ve duygular bu şiiri yazdırdı bana. Güzel yorumun için ve şiirlerimi gün yüzüne çıkarmam için bana verdiğin cesarete teşekkür ederim.
ŞİİR DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ...
Mütevazi gönlü kutlarım...
.............................................. Saygı ve selamlar..