Okuduğunuz şiir 15.12.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Yorgun Yelkenli
Kentin suskun, mahur gözlerindeydi vakit Islak saçlarını donuk ellerinle sağışı Yükselen uçurtmada gökkuşağının yedi rengi Dizi dizi kanat açıp kapayan kuşlarda Bir tutam maviye hasret nefesin Gecenin ertesinde kalma varlığın Sokaklarda bulurdu kendini
Kök salan ayazın kırılgan hüzünleri Dalar ay ışığında odaya perdesi kapalı Miraca yükselir karanfil kokusu Yağmur damlasında saklı deniz uğultusu Bize ait sancıya anlık rüyalar düşer Yarılır göğsünde Çamuru allak bullak eden eski Toprak!
İki harfli sırra götürür sesin Kurulur üstünde dipsiz okyanus İnatla solar sonbahar yaprağı saksıda Yürümek yalınayak sınır taşlarına Sürülür dakikalar rıhtım köşelerine Yorgun yelkenli çekilir limana Benimse avuç içinde saklı hayat Yaş yolun yarısında sarhoş martılar can acıtır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yorgun Yelkenli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorgun Yelkenli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum ..sen sevgili kardeşimi kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Gönül kaleminize sağlık şairem Bir seneyi daha uğurluyoruz Acısıyla tatlısıyla İki bin on yedi yılını aratmasın iki bin on sekiz Bir daha ki seneye şiirlerde buluşmak üzere Yeni yıl önce sağlık ve mutluluk getirmesi dileklerimle Şiirli nice yıllar dilerim sevgi ve saygılarımla ....
Ablammm eğer sen olmazsan hayatın yoğun iş akışında uzaklaşıp yazmaya zaman bulamam… beni hep sen kimseye benzemiyorsun yaz yaz yazzz diyerek cesaret verin sana sımsıkı sarılarak koklayarak öpüyorum
öncelikle tebrik ediyorum şairemi bu harika şiiri alkışlıyorum çok değerli kalem dostu ve şiire eşlik eden müzikte harikaydı.izmirden selam ve saygılarımla..
vahap ünsal tarafından 12/16/2017 12:14:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz
hiç incinmesin böyle güzel eserleri
bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım
yürekten alkışlıyorum ..sen sevgili kardeşimi
kutlarım başarılarınızın devamını dilerim