ayağı önceden kırıktı rahvan duygularımın,vurmasaydınız keşke beni elinizde ki sonla...
içi boş cümlelerim , sizi isterdi şiirlerimde hüznü çoğaltırken gözleriniz bilirdiniz... kopacak bağıydınız eninde ,sonundamın hiçbir şeyliğimin çığırtkan acabası neler anlatırdı ellerime konuşkan elleriniz gölgeli bir tenhaydım öncenizde gölge etmeden gölgelendiniz sevdaya saygımdı, sevgi kimliğindeki kadın isminiz sorgulardı içim gizliden sahip/siz miydiniz kapalıydı kapım yine de girmiştiniz ne de iyi etmiştiniz..
sen olduğunuz zamanlardaydı, ve bilmezdiniz siz...
zehri şifadır zamana akrebin diye uçuşan yelkovanlarla, gitmiş kadınlar yapardım ben rüzgar yapardım topuk sesli, elim sende oynayan çocuklarla bal baldıran zemzem zehrolurdu göğünüz delinirdi yırtılırdı deniziniz hissetmezdiniz... göğüm rüzgar tarlası şimdilerde soğuk eserken esintiniz üşümek geliyor sevdanın içinden sıkı giyininiz...
aslında dokunmadan da sevebilir insan...
dünün kitabesiyken, bakir duyguların yeşili sevişgenken an sık ağlardı gözleriniz blirdim bendim en çok sevdiğiniz susardım... ki yine bilirdim iç kurusa da gözyaşı içilmez susandığında siz de bilirdiniz yaşlanmak istemiyorum Allah’ım derdim besmele döktüğüm dualarımda onu hiç işitmediniz
aynı dili konuştu sizinle birlikteliğimiz sonu yazılacak ezelle ebedin yağmur topluyor bulutlara hevesiniz toprağa yatırılsa bağışladığım sevginiz biter mi ne dersiniz ve yarın bağışlar mı bizi hala aynı yerimdesiniz ve adınızca değerlimsiniz... dualarınıza sarıp göğsünüze gömün beni isterseniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçbir Şeyliğimin Çığırtkan Acabası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçbir Şeyliğimin Çığırtkan Acabası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri 2.kez okuduğumda sevdim.İlkinde "siz'li" kelimeler şiiri yormuş ve biraz da dağıtmış gibi gelse de tekrar okuduğumda güne gelecek şiir budur diye düşündüm.Aslında 2 kez okumam hiç bir şiiri ama iyi yazdığınızı bildiğim için tekrar okudum.Neyse tebrikler...