kıvılcımlar her tarafa sirayet ediyor dünyayı sarıyor ateş, yakıyor alevleniyor kabuslar içinde geçiyor zaman birbirine girift hisler, garip ihtimaller sabahı bekliyorum, güneşi bekliyorum. hem ortalık aydınlanacak hem de ruhum…
enkaz var …
evleri yakıyor, ocakları söndürüyor, ortalığı kül ediyor yeryüzü bir enkaz yığını yeni güneşler doğuruyor vakit… enkazın tam ortasından doğuyor kurtuluş parıltıları nemrut dağının tepelerinden altın sırmalı tellerini yeryüzüne yaymak üzere
yolculuk var…
hala çok uzun bir yol üzerindeyim yeni ufuklara doğru yürüyorum mütamadiyen yüreğimdekiler alt üst olmuş hiç bitmeyen, sürekli bir heyecan içinde kutlu zamanlara davetliyim
tutku var…
öyle heybetli bir tutku ki kanatlanmış bir sırrı keşfetmek üzere ruhum yüce bir kuvvetin tesirinde tepeden tırnağa kadar eriyorum , harap oluyorum...
gözlerim özlemlere kilitlenmiş, yüreğim gayrı ihtiyari ateşler içinde kesif bir hüzün anı bu istisnasız herkesin yaşadığı yağmur yağıyor çisil çisil
fırtınalar kopuyor…
tövbe etmeliyim… ruhumda fırtınalar kopuyor istifhamlara düğümlü hangi tahsil, hangi bilgi, hangi görgü ile bunları çözeceğim acizim, acziyet içinde bir hakikat nuruna, bir hakikat ışığına o kadar muhtacım ki
davet var…
rutubetli, küflü , sefil saatler... bir yanda uykusuzluk, bir yandan keyifsizlik, ölü gibiyim kutlu sevdalara davetliyim bakalım gün doğmadan neler doğacak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
küflü saatler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
küflü saatler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tövbe etmeliyim… ruhumda fırtınalar kopuyor istifhamlara düğümlü hangi tahsil, hangi bilgi, hangi görgü ile bunları çözeceğim acizim, acziyet içinde bir hakikat nuruna, bir hakikat ışığına o kadar muhtacım ki
davet var…
rutubetli, küflü , sefil saatler... bir yanda uykusuzluk, bir yandan keyifsizlik, ölü gibiyim kutlu sevdalara davetliyim bakalım gün doğmadan neler doğacak...
redfer
Üstadım insan her zaman ebedi kurtuluş için nefis muhasebesi yapmalıdır,yüreğine sağlık,Dua ve selamlarımla.
Evet, insanlarda duygular ortak olduğu sürece herkes kendi iç dünyasında artıları da eksileri de yaşıyor. Kimileri için yeni bir başlangıç, kimileri için ise deprem oluyor. Hayat çok garip. Sevinçlerimiz az, hüzünlerimiz, acılarımız çok daha fazla. Yıkımlar, hayal kırıklıkları... Öyle olunca da yeniden doğrulmak zaman alıyor.
Hayat devam ediyor, nefes aldığımız sürece de şanslıyız.
hep bir özveri saklı hüviyetimizde. hep bir koşturmaca. dinginliği özlüyor insan lakin çalkalanmadan deniz ve duygular iflah olmayız kolay kolay. bu yüzden acı çekip mutluluğa dokunduğumuzda bitimsiz bir şükür duygusu hasıl oluyor. hayat zor. yaşamak çok zor. lakin severek dirildiğimiz her yeni gün ve umudun eşliğinde bir o kadar inanç ve sevgi de eşlik etti mi...
Her zamanki gibi haz verici,anlamlı dizeler.
Kutlarım esenlik dileklerimle,sevgi ve saygımla.