Neler oluyormuş Çeçenistan’da Katliam varmış Doğu Türkistan’da İşi ne Coni’nin Afganistan’da __”Bir olun, dağılmayın…” dese de Hak; __Duyma(!) Müslüman, sen uyumana bak!
Avrupa’nın göbeğinde daha dün Bosna’da yapılan vahşeti gördün Sıra Suriye ve Mısır’da bugün __”Bir olun, dağılmayın…” dese de Hak; __Duyma(!) Müslüman, sen uyumana bak!
Zulmü yaşarken yıllardır Filistin Bitmedi, bitmeyecek de gafletin Ya körsün, ya kapalı basiretin __”Bir olun, dağılmayın…” dese de Hak; __Duyma(!) Müslüman, sen uyumana bak!
Parmağında oynatırken İsrail; Seyirci kalacak dünya, iyi bil Gücün yok, bari kalpten buğzet Halil __”Bir olun, dağılmayın…” dese de Hak; __Duyma(!) Müslüman, sen uyumana bak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müslüman, sen uyumana bak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müslüman, sen uyumana bak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
23 01.2020 Elazığ - Malatya DEPREMİ geçmiş olsun... Vefat edenlere ALLAHtan rahmet, felaketzadelere sağlık diliyorum... Yüce TÜRK milletine geçmiş olsun diyorum...
...........................................................Selam ve saygılarımla..