İlk başta başkaydı sevmeler, Aşkaydı bütün terennümler, dilekler, Evcil, sencil, bencil hayaller, B/aşkaydı dudaktan dökülenler, B/aşkaydı gönülden çıkanlar, B/aşkaydı bizdeki uzun uzun cümleler, Başkaydı lanetsiz, bedduasız konuşmalar.
İlk başta başkaydı tebessümler, Aşkaydı bütün kahkahalar, heyecanlar, Kırmızı, mavi, loş geceler, B/aşkaydı hazdan dökülen terler, B/aşkaydı nazdan şımaran yüzler, B/aşkaydı candan bakışan gözler, Başkaydı katıksız, gamsız yüzleşmeler.
İlk başta başkaydı sabahlar, Aşkaydı bütün günaydınlar, kahvaltılar, Başbaşa, gözgöze mistik sofralar, B/aşkaydı güne başlayan umutlar, B/aşkaydı günbatıma süren vedalar, B/aşkaydı geçmez saatlere sabırlar, Başkaydı günahsız, yalansız kavuşmalar.
İlk başta başkaydı sarılmalar, Aşkaydı mihenksiz sataşmalar, atışmalar, El ele, diz dize tatlı oturuşlar, B/aşkaydı geceye ayrılan dokunuşlar, B/aşkaydı arzuları çürüten ihtiraslar, B/aşkaydı rüyalara demlenen uykular, Başkaydı senli ve benli zamanlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B/aşkaydı..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B/aşkaydı..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk başlarda güzel toz pembe görünüyor da sevgi sonra neden ayrılıklar sürükleniyor ardından dost hep devam edemez mi illa ki böyle hüzün mü olmalı seven yürekte kutluyorum kapıldım gittim şiirin buğusuna her daim saygılarımla