(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ ÖLDÜRDÜN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ ÖLDÜRDÜN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ayrılığın tek olumlu yanı ,böyle güzel şiir yazdırmış olması geride bıraktığı yüreğe. Final gerçekten harika olmuş.Bu şiiri yazan ve yazdıran yüreği kutluyorum. Sevgi ve şiirle kalın.
keşke ayrılık hiç olmasa ..ama oluyo işte, içinizi anlaya biliyorum ..ve bu güzel şiir için sizi yürekten kutluyorum..yazdıran yüreğiniz de umut hep olsun..
çok güzel bir şiir olmuş... sanırım aynı duyguları bende yaşıyorum!geride kalanlar her zaman yıkık dökük yaralı!... ondan kalan tek şey bi kaç damla göz yaşı ve acı..! KAleminize sağlık!
Zaten her ayrılıkla kalana zor gelirmiş...Giden kendine gittiği yerde bir hayat kurma çabası gösterirken,kalan ise baktığı her yerde Onu görür ve acısı bin kat artar...Güzel bir şiir okudum...Kutlarım kalemini...
Kalbimi yokladım keder denen şey çok
Sanma ki giderek yüzümü güldürdün
Biliyor musun aslında beni öldürdün?
Her ölüm yeniden doğuş ve yenilenmedir aslında.
Kutladım şairi.