(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dfgdfgdfhf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dfgdfgdfhf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: ♛ Ayvazım DENİZ ♛ Şiir: Duygu ve düşüncenin mısralara sel gibi aktığı, Aşk, tutku, ayrılık,bekleyiş, hayat,yaşam,... o kadar geniş bir yelpazeye yayılmış ki; ana fikrinden kopmadan bir bütünlük etrafında metnini girizgâhından nihayetine kadar ancak çok usta, bilgi-birikim, deneyim ve geniş bir kelime hazinesine sahip olan bir kalem taşıyabilirdi ki, gördüğüm kadarıyla kaleminizi bunu mükemmel bir şekilde başarmış. Şiir sanat ve edebi yönden, 7+7 kusursuz durakları, ababcc, dedeff, ... uyak düzeni, beyit üzerine çapraz uyak örgüsüyle, 14 lü hecenin yüksek sanat ve edebi değeri ile muhteşem olmuş. Güne gelmesini beklediğim şiirlerden. Tebrik ediyorum. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Gönül aşk himmetinin yüceliğini bulup, gezegenleri aşınca Artık yüceliği yerine getirmeye başlar insan Gönül içinden gelen bu sesin Gerçeğin güzel bir rengiydi Su gibi akıcı Derin Berrak bir şiirdi Tebrikler Okudukça güzelleşen Güzelleştikçe renk ve kokusunu veren harika bir şiir Yürekten kutluyorum