Bir tatlı sözü ile, acım diner Ruhumun tek ilacı, dilindedir. İçten bakışı ile, yüzüm güler Mutluluğumun sırrı, gözündedir.
Kar topluyorken günler, yaza döner Dört mevsim yaz baharım, sesindedir. Huzur bulur geceler, kabus diner En tatlı uykularım, dizindedir.
Yeri doldurulamaz, cana candır Kalp derdime ilk deva, nefesidir. Gözyaşıma kıyamaz, dört yanımdır Bilsin ki beni üzen, pençededir.
Seni çok seviyorum canım annem İlk nefesimin izi, sinendedir. Seni çok seviyorum canım annem Varlığımın tüm gizi, kalbindedir.
AsabiSirin 1o/o8/’o8 Mutluluğum çoğalır, yanımdaysa Kalpte sevgi taşırır, sarılmışsa Belalardan kurtarır, duadaysa Her günün mutlu olsun, canım annem.
Şehit anneleri başta olmak üzere, canım annemin ve tüm annelerin bu özel gününü kutlar, her günleri bu gün ki gün tadında mutlu, huzurlu, sağlıklı ve sevgi dolu geçmesini dilerim.
Her hafta Salı günleri saat 20:00-24:00 arası Ekin TV de "Yuvasız Kuşlar" adlı programı sunacağım. Bu hafta ilk sunuculuk deneyimimde beni yalnız bırakmayacağınızı umuyor, manevi desteğinizi bekliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canım Annem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canım Annem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daim olsun.
Tebrikler.