Unuturum sanma! An gelir yine düşersin aklıma Gecenin en derin vaktinde Ve en suskun anımda Başlar göğsümün kafesinde Keten kuşu çarpıntılarım
Yalnızlığın en kırılgan saatlerinde Grileşir lacivert gökyüzü Batar ay ışığı gözlerimde Ve söner kentin ışıkları bir bir Mahmurlaşır dalgın bakışlarım Dağılırım dalga dalga yokluğuna Sağanak yağmurlar başlar kirpik uçlarımda Süzülür yüz kıvrımlarımda nehirler Nereye döküleceğini bilmeden
Kaçıncı uykusundadır kuşları şehrin Caddeleri ıssız, susmuş kaldırımları Ben yine gözlerinde gardiyan Ve sen uzak kentlerin birinde Bana yıldızlar kadarsın Göz çukurlarımda biriken hasretin İner şiirimin dizlerine Duman duman sarar odamı dizeler
İşte o vakit Çınlar kulaklarımda buğulu sesin Yankılanır duvarlarıma Ve başlar ürkek sokulmalarım Hayaline sığınmaya…
Sen şimdi;
Bulutlar üstünde düşler toplarken Yine leylak kokan şafaklardayım Yağmur şarkımıza eşlik ederken Güneşi bekleyen ufuklardayım..
Bu sevda senet’im sözüm pullayan Güvercin gagası haber yollayan İkinci bahara kanat sallayan Başında yel esen kavaklardayım..
Gecenin rengini soldurmak için Hasreti tek kurşun öldürmek için Vuslat perdesini kaldırmak için Yüzünü saklayan duvaklardayım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Şimdi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Şimdi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuş koymuşlar şiirin yoluna. Öyle ki yüzüme yüzüme vurdu o kuşların kanat çırparken bıraktığı serinlik, ferahlık hissi. Ne güzel sevilmiş, sevilen iyi ki.
Bir yazgı gibi Hasret ekmiş yokluk biçmişsin üstadım Çok özel bir kalemden Böylesi şiiri okursun ancak zaten Her daim Saygılarımla Değerli Üstadım İyi akşamlar diliyorum
Yalnızlığın en kırılgan saatlerinde "Grileşir lacivert gökyüzü Batar ay ışığı gözlerimde Ve söner kentin ışıkları bir bir Mahmurlaşır dalgın bakışlarım Dağılırım dalga dalga yokluğuna Sağanak yağmurlar başlar kirpik uçlarımda Süzülür yüz kıvrımlarımda nehirler Nereye döküleceğini bilmeden"
Bu fotoğrafın görünmeyen yüzü görünen kısmına öylesine vurmuş ki, anlamamak için bakmamak lazım sanki. Duygular hicranı vururken, kalem tercüman olmuş yüreğe. Etkileyici! Tarz olarak serbestten heceye göz kırpmak ise değişik bir bakış olmuş.
merhaba dost. şiirin içeriği çok güzel anlamlı dizelerle mükemmel bir çalışma olmuş. ancak okuyan kişinin ses tonu ve aynı tonda okuması şiirin gizemliğini kaybetmiş . bence ses düzenini daha şeffaf hale getirirseniz çok daha iyi olur düşüncesindeyim.
Vuslat perdesini kaldırmak için Yüzünü saklayan duvaklardayım.. ============================= Nefis bir şiirdi . Büyük haz alarak okudum . Selamlar ....
GÜNEŞ-GÖLGE VE SERBEST - HECE BİR BÜTÜNÜN PARÇALARI.TIPKI ŞİİRDE OLDUGU GİBİ HİLMİ HOCAM.KALEMİNİZ YÜREĞİNİZ VAR VE DAİM OLSUN.SELAM VE DUA İLE KALINIZ
Yalnızlığın en kırılgan saatlerinde Grileşir lacivert gökyüzü Batar ay ışığı gözlerimde Ve söner kentin ışıkları bir bir Mahmurlaşır dalgın bakışlarım Dağılırım dalga dalga yokluğuna Sağanak yağmurlar başlar kirpik uçlarımda Süzülür yüz kıvrımlarımda nehirler Nereye döküleceğini bilmeden
Tebrikler,seçkiye layıkı veçhile mazhar bir çalışma. İmgeleriyle, güzel üslubuyla etkili emek yoğun bir eser.
Bulutlar üstünde düşler toplarken Yine leylak kokan şafaklardayım Yağmur şarkımıza eşlik ederken Güneşi bekleyen ufuklardayım.. Tebrik ederim saygılarımla.
Bu sevda senet’im sözüm pullayan Güvercin gagası haber yollayan İkinci bahara kanat sallayan Başında yel esen kavaklardayım..
Gecenin rengini soldurmak için Hasreti tek kurşun öldürmek için Vuslat perdesini kaldırmak için Yüzünü saklayan duvaklardayım.. .............................................. kutlarım hocam çok şey kaçırmışım mükemmel bir şiir ve emeğinizi ayrıca kutlarım kurdalem ve sevgiler sayfanıza
Her iki türde de etkili ve yetkili bir şairi tanımak güzeldi... Dizelerinin dibine diz çökmek ayrı güzeldi... Kutladım canı gönülden... Onuncuköyden selam ve sevgilerimle
Gardiyanıydık gözlerimizin Nöbetler yazardık kirpiklerimize Birleştiremezdik uykuya Dağıtırdık karanlıkları Kırardık gecenin kollarını Şafağın ellerine bırakırken bizi Ayrılamazdık.. ............... Sayfanızı işgal etmemek adına tüm dizeleri almadım üstad.. hepsi ayrı güzel ve hüzünlü..ama tadında.. Yürekten tebrikler... Dostlukla.
Bana ait kısımları alıp götürmek istesem, tamamını almam gerekecek..Ama ben özellikle....Her neyse dost, tamamı şiirsel bir dokuyla işlenmiş, yalın ve hüzünlü..Sevgimle.
Bulutlar üstünde düşler toplarken Yine leylak kokan şafaklardayım Yağmur şarkımıza eşlik ederken Güneşi bekleyen ufuklardayım..
Yine gecemize müthiş bir şiir düşürdünüz değerli üstadım...Güneş ve gölge... Hüzün ve umut...Hüzünlerin yanında umutlar ne güzeldir... Şiirlere de ne güzel yakışır... Müthişti üstadım... Yüreğine kuvvet... Saygı ve muhabbetlerimle gurbete selamlar...
yüzümüz bazen aynada bile gece rengi oluyor gözlerde yıldızlar kaybolmuş/ay tutulması gibi o yüzden bazen bakamam kendime.... şiir su gibiydi yudum içtim ve tadı damağımda kaldı... TEBRİKLER... kutlarım... maviler yüreğinize...
Bu sevda senet’im sözüm pullayan Güvercin gagası haber yollayan İkinci bahara kanat sallayan Başında yel esen kavaklardayım.. PAYIMA DÜŞENİ ALDIM HEYBEME AYNEN BENDE ÖYLEYİM ŞAİRİM
Güneş'den: Yalnızlığın en kırılgan saatlerinde Grileşir lacivert gökyüzü Batar ay ışığı gözlerimde Ve söner kentin ışıkları bir bir Mahmurlaşır dalgın bakışlarım Dağılırım dalga dalga yokluğuna Sağanak yağmurlar başlar kirpik uçlarımda Süzülür yüz kıvrımlarımda nehirler Nereye döküleceğini bilmeden Gölge'den: Gecenin rengini soldurmak için Hasreti tek kurşun öldürmek için Vuslat perdesini kaldırmak için Yüzünü saklayan duvaklardayım.. ***** Müthişsiniz ustam, her zaman olduğu gibi vurdunuz en derinden gönül telime. Şiirleri bölmek her ne kadar doğru gelmese de bana, bazen bir satırı bile alıp götürüyor insanı, özetliyor yaşanmışlığını... İşte bu sebeple uygun mısralar, o anki ruh halimizi buluyor kendiliğinden. Ben de böyle yaptım ve yaşam penceremden görünen kısmını aldım kendimce. Böyle birşeydir gönülde var olan çırpıntı. Teşekkürlerimle. Her daim var olun ve var kalın. Sevgi yüklü saygılarımla.
Yalnızlığın en kırılgan saatlerinde Grileşir lacivert gökyüzü Batar ay ışığı gözlerimde Ve söner kentin ışıkları bir bir Mahmurlaşır dalgın bakışlarım Dağılırım dalga dalga yokluğuna Sağanak yağmurlar başlar kirpik uçlarımda Süzülür yüz kıvrımlarımda nehirler Nereye döküleceğini bilmeden
seçtiklerime alıyorum bu şiiri ... yüreğine sağlık
Saygılar, selamlar şiire, yazara.