(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlar Geçindim ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlar Geçindim ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimelere anlam yüklemek ve kelimelerle oynamak... düşündürdüğüne göre okurken beni, olumlu ve yerinde kullanmışsınız kelimeleri. Parantez içine almanıza gerek yoktu, anlamayan her türlü anlamaz zaten.
Ömür denen akışı durdurulamayan nehir kudretli kaleminizden an ve anlamak tevriyelendirilişi ile muhteşem bir şiire dönüşmüş. Hep aynı şeyi tekrarlamak zorunda kalıyorum. Kardeşimin kudretlive kutlu kalemi bir damla mürekkeple ummanlarda tufan koparıyor diye. Yine yanılmadım. Yine bir zerre mürekkep tayfun, yine damla mürekkep tufan koparmış.
Şiirinizi ve şiirdeki ustalığınızı tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum.
Eveli Pazar Günü'nün Güzel Sabahında,, Güzel Yorumunuz önüme geldiği An'da; PC. başında idim, beni böylesine An'layan; 'Bir Güzel Kardeşim' var diye yine çok sevindim, ne cevap yazacağımı iki gün bilemedim. Beni bağışlayın.
Hüsn-ü teveccühlerinizle beni yine çok mütehâssis ettiniz, Çook çok Müteşekkirim...
Sitemize kaydedilen, Ulaşabildiğiniz bütün Şiirlere samimi, içten yorumlar yapıyorsunuz, Gönüller yapıyorsunuz, Şiirlerimize değerler katıyorsunuz, Enerjinize hayranım, Bütün Şiir Dostlarımızın Adına da teşekkürler ediyorum, Var'olun, Sağ'olun.
Bilmukabele; Bütün Güzellikler Sizin ve Sevdiklerinizin Gönüllerince olsun..! En Kâlbî Selâmlarım, Sevgilerim ve Muhabbetlerimle.