(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ertuğrul ’um hüzün yüklü gemiye, Binmişsin bir kere, ağıtın niye? Türkü denilen lisanda; Yâr diye, İnileyen teller zor gelir bana. ŞİMDİ ŞUNU AÇIK SÖYLEMEK İSTERİM BEN PEK HECEYİ BECEREM AMA OKUMasına bayılırım ŞİİRİNİZİ OKURKEN SIRTIM GERİYE YASLADIM DOYUNCA OKUDUM TEBRİKLER HARİKA BİR ÇALIŞİMA KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGI VE SEVGİLERİMLE ZARALICAN
Allah razı olsun zaralı dost... Ben senin şiirlerine dikkat ettim, hece ölçüsünü ve ses benzerliği barındıran uyağı kavraya bilirsin. Tabi bu kendi kendine olabilecek bir iş değil... Büyük ozanları ve şairleri okumanı öneririm; Yunus Emre, Köroğlu, Karacaoğlan, Ozan Arif, Abdurrahim Karakoç, ve diğerleri... Bunlar benim başlıca şiiri öğrendiğim kişilerdi. Sende mesela sizin yörenin değerli ozanlarından; Zaralı Halil ile başlayabilirsin. İnan sende başarabilirsin...
Gizledim sevdamı, içime attım, Dostlar çarşısında derdimi sattım, Gece hayalini gördüm de yattım, Boşta kalan kollar zor gelir bana. Harikaydi. Tebrikler. Dertleri de sattiysan, zor gelmesin artik...
Binmişsin bir kere, ağıtın niye?
Türkü denilen lisanda; Yâr diye,
İnileyen teller zor gelir bana.
cok begendim..hüzün dolu ve duygu yüklüydü...tebrikler can..