(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ettiğinden kârın ne haramzâde, Artık namıma diyorlar aşkzede, Allah büyük, sıra gelir size de, Gör senin de kalmaz bir yerin salim. tebrikler mehmet bey gardaşım harika bir eser kutlarım kaleminiz daim olsun saygılarımla zaralıcan
Ben seni aşkta dürüstsün sanmıştım, Sonradan çıktın üfürükçü âlim. Bu oyununa nasılda kanmıştım, Olur mu hiç batıl işlere talim ?
Sömürdün sana olan inancımı, Saf buldun ya, kerize acınır mı? Şimdi kim dindirir derin sancımı? Çok kötüyüm, dermana muhtaç halim.
Eyledin gönlünü şen oldun bunca, Ne safmışım bre, anladım anca, Bu alayın nedenini sorunca, Dedin; Adım güzel, soyadım zalim.
Ettiğinden kârın ne haramzâde, Artık namıma diyorlar aşkzede, Allah büyük, sıra gelir size de, Gör senin de kalmaz bir yerin salim GÖNÜL SAYFANIZDAN HARİKA BİR ESER OKUMANIN KEYFİNİ YAŞADIM KALEMİNİZ GÜZELLİKLERİ YAZSIN DEĞERLİ DOT YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Sömürdün sana olan inancımı, Saf buldun ya, kerize acınır mı? Şimdi kim dindirir derin sancımı? Çok kötüyüm, dermana muhtaç halim.
Malesef sevgiler değil hep sömürülenler. Bu gün yaşamlarımız sömürülmekte. Sömürgeci olmuş düzen ve bu düzenin parçası elbette ki insanlar. Duyguların sömürülmesi bir ekmek parası .Fikirlerin satın alınması ise bir çuval kömür. Bu günlerde sevgiler kaça alınıp satılıyor biz ihtiyarladık bilemiyorum. Güzeldi tebrik ediyorum.
Aşkın ve sevdanın zalimce katledilip, duygularla oynandığı noktada sevenin sevileni allaha havale etmesi en büyük cezadır zaten...... Duygularınız sitemini ve kırgınlığını fevkalde yansıtmışsınız şiirinize, beğeniyle okudum şiirinizi, canı gönülden kutluyorum gönül dostumu..... Yüreğinize ve kaleminize sağlık...... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız........
saglam bir anlatisin var ve keskin bir kalemin...
begeniyle takip ediyorum siirlerini...
siirlere devam...