Bugün pazar olabilir dışarda yağmur da hatta biraz soğuk ve bir sürü eksikler hayatında elinden gelen tek şey kahvedir dilinden gelen duâ iç ve inan sonsuzca.
Mevsimlerden sonbahar olabilir dökülmüş düşmüş olabilir son sarı yaprak hatta kar kokusu sinmistir saçlarına şehrin bağrında güz matemi konuşlu kâlbin yuvadır öksüz kuşlara sev ve şifa ol masumlara.
Ömür bitmiş olabilir hatta mahşer kapıda bir sürü yaşanamamışlık remolur zihnine keşkeler seferber pişmanlık son safha da cilalı elin de tühler sakın yanılma her şey dahil hayata sevinçle son bir kez gözlerini ve asla ağlama şiir devam ediyor mısralarınca hayatsa rüya uyu ve gülümse..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar kokulu düş'üşler.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar kokulu düş'üşler.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat devam ettiği sürece Gel gitlerimiz de ne kadar deprem yaşarsak yaşayalım Sevmenin kutsal olduğu inançla Sevgiyi ve gülümsemeyi Eksik etmemek gerek
Ne olursa olsun İyilikten yana ne varsa kalbimizde Sevelim sevilelim... Hayata hep kar beyazı gülümseyelim Çünkü sevmek kutsal,sevilmek özgür Yeterki öldürmesinler!
Hayatın gülen yüzüyle güldüren yüzü eksik olmasın yüzünüzde Hep sevgiyle Hep esenlikle kalın değerli ablam.
Bizim buralara daha kar filan düşmemiş olabilir. Kokusu dahi gelmedi, bolca yağmur yağmış olabilir. Yani ben nerde yaşamış olabilirim ki bunu dahi bilmiyor olabilirim. Neyse, fazla yorum yapmamış olabileyim de, susmuş da olabilirim belki.
Beğendim...
Kutlarım...
.......................................Saygı ve Selamla.