Havada bulutlar var mevsim artık sonbahar Gönlümün neşesi yok, hüzünlüyüm ben yine Göçmen kuşlar havada, yine dönüp dururlar. Gönlümün neşesi yok hüzünlüyüm ben yine.
Yaz bahar hayal olmuş, ağaçlar dallar yasta Yer gök kızıla çalmış, yaprak düşüp durmakta Rüzgârlar sert esmekte, güneş yok da havada Gönlümün neşesi yok, hüzünlüyüm ben yine.
Geceler boyu her gün hayal kurup dururken Bakmışsın gün ışımış, güneş doğmuş yeniden Bazen’ de can çıkar’ da, hasta olan bedenden Gönlümün neşesi yok, hüzünlüyüm ben yine.
Havada bulutlar var, son bahar gelmiş yine Buruktur yine gönlüm, yaşıyorken son demde Ne yapsam çarem yoktur ölüm varsa kaderde Gönlümün neşesi yok, hüzünlüyüm ben yine.
Kul Yüksel konuşurken son baharın hakkında Sevmem der ölüm varken, son baharın içinde Korkudan muska takmış sallanırdır boynunda Der’ ki o vaktim yakın, hüzünlüyüm ben yine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönlümün neşesi yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönlümün neşesi yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüce duygulu Şair ruhunun güzelliği kelimelere ahankle dökülmüş...
Kutlarım…
........................................ Saygı ve Selamlar.....