Okuduğunuz şiir 1.10.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ANLADIM Kİ
Anladım ki kalbinde bir şey yok bana dair »Zorla güzellik olmaz« anladım diyor şair Şimdi ne görüyorsun yaşadığın dünyada Açan güller soluyor, ağaçlar da rüyada Çok bekledim yüzünü az da olsa görmeyi Çok bekledim elimi, gül yanağa sürmeyi Bülbül bir güle âşık, onun haberi yoktur Tek taraflı sevdadan daha beteri yoktur »Düşlerin karşılığı«, var mı gerçek âlemde? Seni sevmek, sevilmek istedim bu son demde Özleyen, bir yolunu bulur bir gün vuslatın Yine gelmez, yolunu »gül« suyuyla ıslatın İçinde olmalı, aşk, sevgi, özlemle umut Bunlar yoksa buseyi ve sarılmayı unut! Seni bilemem ama çok hoşlanmıştım senden Ruhumda bir tat kalmış, gecedeki busenden Unutulmuyor işte, dudaklarıma gel sor Ateşi hiç sönmedi, son haliyse kızıl kor Akşam, aşk şarabından içip sarhoş olalım Sokaklarda gezelim, sarmaş dolaş olalım Desem de sözüm boştur, niçin böyle sağırsın Bu gönlüm, duyman için daha nasıl bağırsın
Anladım ki kalbinde bir şey yok bana dair Hayal oldu gitti aşk, sevmek, visal, vesair
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLADIM Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLADIM Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anladım ki kalbinde bir şey yok bana dair Hayal oldu gitti aşk, sevmek, visal, vesair...
Bu iki mısra bir yerde hayatın ve yaşananın kesiri gibi.
Ben günden münden anlamam hem o kadar gelenler var ki anlamak mümkün değil. Fakat bu şiire ben şapka çıkartırım hem sizi de ilk defa okudum ve ne kadar geç kaldığımı anladım. Sizi kutluyor ve saygılar sunuyorum.
İlgi ve iltifatınız için çok teşekkür ederim Halit Bey. Günün şiirlerinin çoğundan ben de bir şey anlamıyorum. Bu yüzden kendi kabuğuma çekilip bir şeyler karalıyorum. Yorumunuz beni çok mutlu etti. Teşekkürler. Selam ve saygılarımla.
Yorumunuz ve dikkatiniz için teşekkür ederim. Sizin de belirttiğiniz gibi birkaç mısrada durak hatası vardı. Olmuşken en doğrusu olsun diyerek hataları gidermeye çalıştım. Selam ve saygılarımla.
Ateşi hiç sönmedi son hali ise kızıl kor Bu gönül duyman için daha ne kadar bağırsın
Dün okuduğumda benim de gözümden kaçmış, yazarken sizin de fark etmediğinizi düşündüğüm iki dize var hecesi fazla olan şimdi tekrar okuyunca biz burdayız dediler. Madem güne gelmiş şiir kusursuz olsun. Celil üstadın bahsini ettiği bi kaç durak ihlali göze o kadar batmıyor.
Tekrar tebrik ediyorum başarılarınızın devamını dilerim, saygılar...
Hayal oldu gitti aşk, sevmek, visal, vesair...
Bu iki mısra bir yerde hayatın ve yaşananın kesiri gibi.
Ben günden münden anlamam hem o kadar gelenler var ki anlamak mümkün değil.
Fakat bu şiire ben şapka çıkartırım hem sizi de ilk defa okudum ve ne kadar geç kaldığımı anladım.
Sizi kutluyor ve saygılar sunuyorum.