(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANUN'UN KEDİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANUN'UN KEDİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemal Süreya'nın,"polis kedisi olmaz" sözünü hatırladım...Kedi beslemesem de, bir kedisever olarak,seyretmekten hoşlandığım,yüzsüzce yılışmayan bu sevgili dostu layığıyla şiirleştirdiğiniz için,teşekkürler size...Saygıyla...
Gerçekse de üzüldüm değilse de üzüldüm. Dostum ne güzel bir dil bu.Ustalık var hamurda belli. Hazır girmişken lafa; ben de bir zaman küçük bir kuş almıştım.Sapsarı ufacık bir muhabbet kuşu.kanarya görünümü muhabbet diyordum ona.yavruydu ve uçamıyordu.hatta ötmeyi bile bilmiyordu.. Sonbahardı.evin içi geceleri epey bir serin oluyordu. kuşumla aynı odada uyuyorduk. sabah uyandığımda onu büzüşmüş tünerken görünce içim acıyordu. Bir gece yine yatacağım sırada baktım , büzüşmüş tünüyor.dedim ki gel bakalım güzel kuş.aldım elime.yattım yatağıma örttüm üzerimi.. onu da yorganın üzerine koydum.benim sıcaklığımla ve yorganın ısısıyla geceyi sıcak geçirsin diye.. Aklın yaşla ilgisi olmadığını o sabah uyanıp kuşumu ezilmiş olarak bulduğumda anladım.. 3 yıl oldu miniğimi kaybedeli.. Böyle birşey olabileceğini düşünemedim.. Düşünemedim ama sonraki 6 ay boyunca her akşam yatağa yatarken gözyaşlarımı da tutamadım.. Onun hakkını nasıl ödeyeceğimi, bunun hesabını nasıl vereceğimi düşünerek çok gece uykusuz geçti.. Minicikti daha.. O gün bu gündür eve hayvan almam.. çok istesem de alamam. Velhasılı kelam acını anladığımı bilmeni istiyorum.. her ne kadar benimki benim kabahatimse de,neticede ikisi de artık yok.. selam ve saygılarımla..
Evet sonu kötü bitmiş ama şiir mükemmel işlenmiş şimdi bizim de kedimiz vardı dişye başlamayım uzun sürer ama bizim kedimiz devardı adı Uğurdu çok severdim gerçekten oda su çiçeğinden gitti :) Senin de başın sağolsun .Saygılar ve sevgiler ...
Oyy sonu ne kötü bitti. Bizim de bi kedimiz vardı, simsiyah, balkondan attı kendini bunalıma girip, dört ayağı üstüne de düşmedi, anlamadık. Sevgiyle...
Şimdiki kedileri fareler yediler.
Bul öyle bir asil kedi daha Kanun...