Ben zaten İstanbul’um içimde dolanan sen Oynaşır güvercinler göğsümün ortasında. Su üstünde durmuyor aşkın çizdiği desen Can çekişip dururum sevdanın oltasında.
Ben zaten İstanbul’um bir martı kanadında Bir yanım Sultanahmet, bir yanım Beyoğlu dur. Sokaklar aynı sokak, hep sır saklar adında Bastığın kaldırımlar anılarla doludur.
Ben zaten İstanbul’um silinmez derin izler Asarım şiirleri hüzünlü gecelere. Koynumda sabahlıyor martılar ve denizler Teslim olmuş akşamlar titreyen hecelere.
Ben zaten İstanbul’um seni arar gözlerim Yanağımın üstüne süzülür gözyaşlarım. Kalbimde olsan bile hasretimsin, özlerim Unutmuştur gülmeyi çatılmıştır kaşlarım.
Ben zaten İstanbul’um şakaklarımda aklar Beni söyler türküler, şarkılar ve şiirler Kader; hüzün perdesi ayan olanı saklar Ezelden ebede dek beni yazar şairler.
Ben zaten İstanbul’um düğüm düğüm sol yanım Ardımda beni yalnız bırakmayan gölgeler Kaç ruhum var belirsiz kaç kez çıkacak canım Çöz der aşkın sırrını meczup gezer imgeler. Rasim YILMAZ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Zaten İstanbul'um şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Zaten İstanbul'um şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlamışsın göz çanağın Kanlıca Ağlama güzelsin İstanbul kadar, Fenerler gözlerin başın Çamlıca Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Yuşa Tepesi'nde dua ettiğim Kavakta saçına teller taktığım Gerdanlıkla Boğaz'ına baktığım Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Marmarayı giydin elbisen oldu Adalar üstüne gül olup kondu Minare boyunca süliyet boldu Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Kuzey Karadeniz güney Marmara Fatihin mührünü surlarda ara İstanbul bilmeyen hep alır yara Güzelsin güzelsin İstanbul kadar. ---- 1.07.2013 – Tozkoparan / İstanbul
Ağlamışsın göz çanağın Kanlıca
Ağlama güzelsin İstanbul kadar,
Fenerler gözlerin başın Çamlıca
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Yuşa Tepesi'nde dua ettiğim
Kavakta saçına teller taktığım
Gerdanlıkla Boğaz'ına baktığım
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Marmarayı giydin elbisen oldu
Adalar üstüne gül olup kondu
Minare boyunca süliyet boldu
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
Kuzey Karadeniz güney Marmara
Fatihin mührünü surlarda ara
İstanbul bilmeyen hep alır yara
Güzelsin güzelsin İstanbul kadar.
---- 1.07.2013 – Tozkoparan / İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul