(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana arzuhâlim var vurdumduymaz sevdiğim, Senin de beni sevdiğini bileyim yeter. Zevkleri, tercihleri bana uymaz sevdiğim, Yine de yanımda ol derdim elemim biter.
Yakalandım kara sevda denilen illete, Nasıl anlatsam gönül yarasını millete, Diyorsun ki; ’Sana çektireceğim’ illede, Bedenim özgür, yüreğim esirlerden beter.
Seni deliler gibi sevmekmiş bütün suçum, Müebbet kalacağım, gözlerinde koğuşum, Hücrelerime kadar sevgin ile dolmuşum, Bu kader mahkûmuna birazcık şefkat göster.
Gönlüm yüreğim kuruyor aşkına susadım, Diline bakıyorum niye anılmaz adım, Ha değdi ha değecek elim, kaldı bir adım, Derken esen rüzgâr beni ötelere iter... Gönül sayfanızdan enfes güzellikte eser okudum kaleminiz daim olsun eser içerik ve anlam yönünden doyurucu ilhamınız bol olsun sevgilerimle
E BİRE .VİCDANSIZ . SEVGİLİ. (ACER ÜSTADIMIZ .ERTUĞRULUMUZU NİYE ÜZÜYON .BİZ ONU NE HALİNE YEŞERTİB SAKSIYA KOYDUK BİLİYONMU. ÜÇ KAĞITCI YAR. ÜZÜLME ACER ÜSTAD BOŞ VER SANA .KAYNANAMI .VEREYİM OLSUN GİTSİN. HEMİDE BOL GAYSERİ MANTISI YİRSİN..ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN .ÜZÜLME BE. ZATEN .AŞKTAN KERENM BİLE GÜLMEMİŞKİ.
Hayatın içinden sevgiliye dair sitem ve özlem tadında mükemmel bir şiir okudum canı gönülden kutluyorum şairi........... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...........
bastan sonuna kadar akici bir siir okudum..
tebrikler.