(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelin; Bir olalım, diri olalım! Düşman istiyorki; Sürü olalım! Muratları; Yarı yarı olalım; Siz sanmayın; Mezhep için, dîn için! Çektiğimiz yetmez ’Haçlı kin’ için!
Uyanıp, silkinip, öze dönelim! Başka dostumuz yok, BİZE dönelim! Bütün tezgâhları; TOZA dönelim! Siz sanmayın; Mezhep için, dîn için! Çektiğimiz yetmez ’Haçlı kin’ için!
MERABA .ACER ÜSTAD. HER ZAMAN VE ...!!! BUGÜN TÜRKLÜK KANINIZ COŞMUŞ. TAŞMIŞ KABARMIŞ. TAAAAA NERDEYSE ERCİYESE KADAR GELMİŞ GÖRDÜM.!!! HARİKASIIIIIIN..
ADEM BABAMIZ TEK İSE. HAVVA ANAMIZ YEK İSE. AYNI DAL AYNI KÖK İSE. DEMEKKİ SEN BEN KARDEŞİZ.!!!!!!!!!
Tarihimiz insanlık kadar eski, Uygarlığı yayan bir milletteniz, Faydalarımız saymakla bitmez ki, Hem uğraşa hem bilime yeteniz.
Türkler övülmüş bir millet diye var, Ebedle kalacak Tek Türkiye var... Tebrikleimi gönderiyorum anlamlı güzel bir çalışma kutlarım kaleminizi selam ve sevgilerimle
Türkler övülmüş bir millet diye var,
Ebedle kalacak Tek Türkiye var...
kalbimizde daima bir bayrak dalgalinacak...cok hosdu...duyarli yüregini kutlarim...
bu vatan sevgin hic bitmesin dostcan:))))