Ben doğunca söylemişler, Hayırlı ve bahtı açık olsun diye, İki kelime ötesinde mutluluk dememişler, Olmuştur hayrım hem güzele hem çirkine, Dolmuş bahtıma aktan çok karalar...
Gizlenmiş ömrümde aşksız yaralar, Ne duyulmuş, ne de görülmüş acılar, Düşmedi düşlerime kırık dökük sevdalar, Tatmadım bir lahza pembe duygular, Girmiş bedenime tatsız-tuzsuz sancılar...
Yitik günler, karanlık gecelerdi elde kaldı, Sızlansam, kıvransam bilinmezdi heybemde doldu, Yeller geldi, yıllar sürdü umutlar küle döndü, Tınmadım bir nebze, azaplar arkadaşım oldu, Yapışmış canıma vefasızlık, çıkılmaz zindanım oldu...
Ben ölünce söylenecek belki, Rahmeti bol, kabri nur olsun diye, İki günlük dünyada bilmedik kadir-kıymet, Alsaydık helallik, vermeseydik kırgınlık, Söylenecek elbet bir vardı, şimdi yok dünyada.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir varmış, Bir yokmuş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir varmış, Bir yokmuş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte hayat bu değerli dost. Yaşadık ve olduk diyesiye. Çok çok güzel harika bir siirdi. Her yönüyle mükemmeldi. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Bu dünya böyle mutluluğuyla, acı ve üzüntüsüyle yaşamaya mecburuz.Zorluklar ise sabırla aşılır.Arkamızdan iyi insandı dedirttirebilirsek ne mutlu bizlere.Şiirini kutluyorum.Yunusun diyarından selamlar.
Kutlarım...
Beğendim...
_____________________________________Saygı ve Selamlar.