(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Milletin Emrinde, Daima Birlikte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Milletin Emrinde, Daima Birlikte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha önce bilmiyor muyduk, milletimizi,vatanımızı, bayrağımızı, dinimizi..
Ak parti zamanında bayraklar indirildi, PKK'lıların geçtiği yoldan. Millet bayrak taşıdığı zaman suçlandı. Biz daha dindardık AKP öncesi. Millet yapılanları gördükçe dinden soğudu.
Boşlukları sen doldur.. Gazze otorite izin kimden izin One minute moderatör tepki Kola koka Isparta meyve suyu Cami içki cuma açıkla müezzin kov Başartülü bacı dayak ispat
Ezeli ebedi (!) Rahmet gazap
Hapis 600 çocuk başörtü kelepçe İşid bıçak polis olmayan kelepçe
daha önce Biliyorduk ise, neden sokaklar çamur deryasıydı,yollar patika yollardı? neden çöpler toplanmıyordu? neden hava kirliliğinden dolayı gazeteler gaz maskesi dağıtıyordu? neden G20 ülkeleri arasında değildik? neden paramızda 6 sıfır kuyruğu taşıyorduk? neden sınıflarda 60-70 kişiydik? neden hastanelerde rehin kalıyorduk? neden yerli silahımız,tankımız,tüfeyimiz yoktu? neden milli gelir 600 dolar seviyesindeydi? neden okullarda katsayı garebeti vardı? neden milletin başörtüsüyle uğraşılıyordu? neden köylerde annelerimiz 2 km uzaktan su taşıyorlardı? neden terör bitirilmiyordu? neden dev eserler yapılmıyordu? neden uzaya uydu gönderemiyorduk? neden esnaf başbakana yazar kasa fırlatıyordu? neden iki bilezik için kadının kolunu kopararak kapkaç terörü yapan gençlik yetişiyordu? neden okulların önünde uyuşturu satıcılarına göz yumuluyordu? neden bu cennet ülkem IMF nin borç batağında inim inim inletiliyordu? neden işçinin,memurun maaşı zamanıda ödenemiyordu? Bayrak dedin de ! neden bu ülkenin başbakanı kutsalımız olan bayrağımızın üstüne basarak avrupa liderleriyle poz veriyordu? neden bu vatanın bütün yeraltı kaynakları harekete geçirilmiyordu? neden döviz bürolarında kuyruklar eksilmiyordu? neden işsizlik %37 lerdeydi? neden enflasyon %60-70 lerdeydi? NEDEN AK PARTİ ÇOK KÖTÜ İSE 16 YILDIR İKTİDARDA VE MİLLETİN GÖNLÜNDEN DÜŞMÜYOR..? NEDEN AK PARTİYİ BU MİLLET SEVİYOR DA ZİLLETE DÜŞMÜŞ ŞER ODAKLAR VE İÇİMİZDEKİ UŞAKLARI SEVMİYOR, Bİ SAĞLIKLI DÜŞÜNÜN BAKALIM.. Nedenler çok burada sıralansa 5 km uzar yorum... fakat bazı insanlar neden at gözlüğünden kurtulmayı denemiyorlar şaşıyorum.. neden güzel bakmayı denemiyorlar kızıyorum, neden ülkesinde yapılan güzel şeylere kör, yabancıdan gelen saldırılara ve ihanete aşık oluyorlar kahroluyorum.. . Ülkemin %99 u müslüman ve eğer AK Parti döneminde dinini yaşayamıyorlarsa,yasaklar var ise NEDENNNNN Dindarların sokak eğlemleri yokkkk? Sayın 'glenay' arkadaşım söyledikleriniz ve iddia ettikleriniz doğrularla uyuşmuyor,gerçeklerle bağdaşmıyor...Türkiye düşmanları ile aynı sözlerden bahsetmekten kurtulunuz..vesselam..
Kalemin doğruluk yönünde hiç susmasın...
_____________________________________Saygı ve Selamlar.