. bizler vatanı milleti canımızdan aziz bildik bilirdik iyiyi kötüyü, vatan millet dendi mi akan sular dururdu, Müslümanlık, Türklük denince kalbimiz başka vururdu.. .. Gün oldu taşa kazıdık destanımızı.. anayı babayı bacıyı gardaşı unuttuk çoğu kez ülkeyi yeğ tuttuk nazlı sevdamıza, yârin hilal kaşına yazacağımız türküleri, ay-yıldıza yazdık ölümüne gittik çoğu kez yılmadık, yıkılmadık, ölümüneydi mücadelemiz vv aa tt aa nn dedik
bb aa yy rr aa kk dedik
tt oo pp rr aa kk dedik candan aziz bildik.. kimse koparamaz bir yaprak dedik . ..gün oldu saldırdılar, ...dağlara taşlara doluştular, ....gün oldu kırk şehit kaldırdı ülkem, .....toprakla kucaklaştı alkana belenmiş albayraklı şehitler ......ana kucağına .......yar kucağına kavuşmuşçasına ........toprağa düştü taze fidanlarımız.. .........gül kokulu cennette buluştular.. . gün oldu alay ettiler kimliğimizle, gün oldu aşağıladılar öz yurdunda garip kaldı vatanın öz evlatları gün oldu alparslan’dan beri tırnağımızla aldığımız vatanı, kazma kürekle, yanık yürekle koruduk yedi düvele karşı Atatürk’ün izinde çanakkale’de inönü’de sakarya’da.. savaştık yatmadık anamızın dizinde .. yemen çöllerinde, viyana önlerinde sarıkamış’ın karında anadolu’nun bağrında arkamızdan vurdular ne mutlu olduk ne güldük gün oldu resmen kudurdular öldük, öldük, öldük.. ölüm bitiremedi bizi, kıran giren ocaklarımız gene tüttü de; şimdi ne olduk; … eskiden; büyüğe saygımız, küçüğe sevgimiz vardı, böyle gördük anadan atadan, töremiz vardı yazılı olmayan anayasamız, yazılmamış kanunlarımız binlerce şehidimiz, kızıl elma ülkümüz vardı, yeminimiz vardı Allah’a, Kur-an’a yeminimiz vardı Turan’a.. dava dedik, hak bildik, eğilmedik, dönenler oldu şafakta çıktığımız yoldan, saflarımız boşalmadı asla, eski bilmem neymiş dedirtmedik kendimize.. bezin eskisi olurdu, eşyanın eskisi olurdu, davanın eskisi olmazdı. iktidar hırsımız, makam arzumuz olmadı çok şükür, üçe beşe bakmadık.. . yukarıda Allah var, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nden başka, hiçbir devlete vefa borcumuz yok şükür, dünya bu; dünya bu, giden gider kalan kalır, kimse vazgeçilmez değil, illaki yerini; biri alır.. dünya durur, Türklük durur, gün gelir saat onikiyi vurur.. bütün taşlar yerine oturur..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yukarıda Allah var.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yukarıda Allah var.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.