(amin) *** Allah’ım dileğim; bizleri koru, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. Acıyı gösterme, gösterme zoru, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. - Yıllardır bizlere garez güden var, Hainin peşine düşüp giden var, Bir bir sayılacak pek çok neden var, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. - Devletim elbette özgür olmalı, İçinde insanı huzur bulmalı, Sonsuza dek Türkiye’miz kalmalı, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. - “Ayağa taş değmiş” denmesin Yarab. Hain içimize sinmesin Yarab, Yetimlerin hakkı yenmesin Yarab, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. - Bütündür ayrılmaz evlad-ı vatan, Şehitler, gaziler, toprakta yatan, Seksen milyon kalptir bayrağa atan, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. - Aydınlık bir yola yakarak çıra, Türkün damgasını vurmuş asıra, Atatürk yolunun izleri sıra, Vatanı, Milleti koru Allah’ım.. - İçimden geçeni kağıda döktüm, İyi dileğimi yürekten söktüm, Allah’ım önünde boynumu büktüm, Vatanı, Milleti koru Allah’ım..
Aminn - Suat Zobu *** DOSTLARDAN:
Karayel diyor ki ne güzel dilek İzin ver Allah’ım milletçe gülek Kullar yaratmışsın dönek mi dönek Vatanı, Milleti koru Allah’ım............ Bekir Karayel
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yücelerden Yüce İrabbim Duamızı Kabul Et.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yücelerden Yüce İrabbim Duamızı Kabul Et.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu insanın güzelliğine Şu yüreğin yüceliğine Şu dileklerin enginliğine Saygı duyulmaz da ne yapılır? Yürekleri yangın yeri yapan bu kadar duanın içinde bir tek şey de kendi için istemez mi insan? İnsanlık budur işte ! Büyüklük budur işte! Benim de duam: "Allahım bana böyle bir dost nasip ettin. Sana şükürler olsun."
Allah razı olsun Ağabeyim sağ ol. Ne güzel bir yorum. Çok büyük onur verdin teşekkür ederim. Gönlü güzel insan seninle tanıştırdığı için benden de bin şükür. Selam ve saygılar ağabeyim.
Duanıza amin diyoruz. Anlamlı ve çok güzel dizelerdi. Allah, birliğimizi ve beraberliğimizi bozmak isteyenlere fırsat vermesin. Tebrik eder, saygılar sunarım...
Değerli dost, güzel insan, insanı mest eden şiir ve dua. Harikasın be dost. Şiirde çok güzel ve de harika olmuş. Kutluyorum sizi yürekten. Gönlün yüreğin zengin ve var olsun.
Yücelerden yüce İrabbim gözel gönlünü hoş etsin. Duvalarımızı gabul etsin işallah. Dillimiz düzenliimiz buzulmasın işallah. Allah işini gücünü ıras getirsin işallah.
Şu yüreğin yüceliğine
Şu dileklerin enginliğine
Saygı duyulmaz da ne yapılır?
Yürekleri yangın yeri yapan bu kadar
duanın içinde bir tek şey de kendi için istemez mi insan?
İnsanlık budur işte !
Büyüklük budur işte!
Benim de duam:
"Allahım bana böyle bir dost nasip ettin.
Sana şükürler olsun."
Yüreğinden öperim seni canım Gardaşım.