Melekler var dünyamın semasında kanatsız Mekân tutar yüreğin ücrasında ruhsatsız Onlar öyle zorba ki gezer atsız, pusatsız Onlar sevgi neferi, onlar safi yürektir.
Tanımayan anlamaz bu ne tarifsiz sevgi Görünmeyen bir bağdır, koparılamaz ilgi Merhamete perçindir, insafsızlığa delgi Her insanî duyguyu ökseleyen sürektir…
Bakışları anlamsız, gülüşleri çok da saf Korkarım ben diyene insaf derim, el insaf İnsanlık dairesi görmedi böyle evsaf O ki sevgi pınarı içi ballı bürektir.*
Otizmin pençesinde kimisine göre av Manasını bilene o en mukaddes sınav O bir sessiz çığlıktır hem de en yüksek oktav Kulak verip duyanlar insanlığa herektir.
Konuştuğu söz doğru, riyası yoktur asla Güçlüğe göğüs gerer, iş görmez iltimasla Milletin hayatını gel bununla kıyasla Cennetlere anahtar o öyle mübarektir.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 17.07.2017 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANATSIZ MELEKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANATSIZ MELEKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah yardımcıları olsun tüm masumların hastaların darda kalmışların yeğenimde aynı annesi tüm zamanını ona harcıyor nerdeyse Allah merhamet ve şefkatten ayırmasın verilen herşey emanet kime ne zaman ne olacağı bilinmez.Şiiriniz ve içeriği çok güzeldi kutlarım duyarlı yüreğinizi selam ve dua ile.
Mehmet Hocam, Engellilerin derdini, onların yakınında olmayanlar maalesef tam olarak anlayamıyorlar. 35 senedir ben engelli çocuklarla çalışıyorum. Rabbim, onların önce kendilerine, sonra da ailelerine huzur ihsan eylesin. Kalbî selâm ile....
Dünya da pek çok şeyle imtihan oluyoruz. Başta bu çocukların anne ve babaları olmak üzere bütün milletimize bir emanettir bu yavrular. Rabbim herkese kolaylık versin. Sağlıcakla değerli hocam.
Yaşar Hocam, Ben 1982 yılından beri özel eğitime muhtaç bireyler ile çalışıyorum. İşitme engelli iki öğrenciyi eğitebilmek için giriş yaptığım alanda derinlere daldıkça çıkmanın mümkün olmadığını, daha da derinlere dalmak gerektiğini gördüm. İki, üç engeli bir arada yaşayan çocukları gördükçe onların problemlerine nasıl çözüm üretebilirim sorusunun cevabını aradım; alan genişledi. Son durak "otizm". Son dokuz yılın sekizinde otizmli çocuklarla çalıştım. Memuriyetten emekli olmama rağmen özel eğitim alanında ihtiyaç olduğu için yine devlet okullarında ek ders ücreti mukabili görev almaya devam etmekteyim. Otizmli çocukların ailelerinin yaşadıkları sıkıntıların ağırlığını yakînen biliyorum. Rabbim onlara yâr ve yardımcı olsun. Bizler eğitimci olarak haftanın beş gününde altışar ders saati o çocuklarla birlikteyiz ama aileler bir ömür boyu nefes alacak zaman bulamıyorlar. 25-30 sene evvel görülme sıklığı on binde bir olan bu illet, son zamanda altmışsekizde bir oranına ilerlemiş durumda. Kullandığımız ilâçlardan, yediğimiz gıdalara kadar, normal yapısı üzerinde oynanmış, genediği değiştirilmiş her şeyin insan bedenindeki farklı etkilerini hastalıklar arttıkça idrak ediyoruz. Sonumuz hayr olsun demekten başka da şu ân için elimizden bir şey gelmiyor.
Bütün çocuklar masumdurlar ve tek bir şeye ihtiyaçları var: Sevgi ve şefkat. Zihinsel yönden öğrenme güçlüğü çeken çocuklar ise bütün çocukların önündedir yani birinci sıradadırlar. Allah, ailelerine sabır kendilerine de şifalar versin inşallah. Mustafa hocam onların ruh halini ve özelliklerini tam olarak hem de şiir disiplini ile dile getirmişsiniz. Allah, gönlünüzdeki şiir bereketini daim eylesin inşallah. Selam ve saygılarımla...
"Melekler var dünyamın semasında kanatsız Mekân tutar yüreğin ücrasında ruhsatsız Onlar öyle zorba ki gezer atsız, pusatsız Onlar sevgi neferi, onlar safi yürektir. ..." Mustafa KÜTÜKCÜ (muhacir bozkurt)
Ya da… Melekler var, dünyamızın semâsında kanatsız, Melekler var, yüreğimin ücrâsında ruhsatsız, Melekler var, bedeninden ârî gezer pusatsız, O’nlar sevgi neferidir; O’nlar, kayıtsız şartsız.
Allah (C.C.) razı olsun Kadir Ustam. Müstesna yorumlarınız ile sayfamı zenginleştirmektesiniz. Talbî teşekkürlerimi ve sağlık dileklerimi iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Şiirli gönlüne sağlık, tadında bir şiir sahnede duygular saçmakta…
............................................................ Saygı ve Selamlar.