Anlamıyorlar Yılan zehir saçar Fil karıncanın sırtında yüz üstü uzanan kurbağayı Ensesinden ıskalar akrep kelebekler ölüm uçuşunda Yeşil ateşte alevlere gülümser Örümcekler.
Çivi Cam parçası Mayın tarlası Sarı yeşilimsi Buğdan tanelerine Gözlerini dikmiş Çakal. seni Anlamıyorlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiire neden başlık atarlar? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiire neden başlık atarlar? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili şiir arkadaşım, çok manalı düşünüp bir şiir yazdınız, tebrik ediyorum. şiir yazdığım zaman başlık atmadan yazıyorum, bu içimizden akan bir anlık ilhamdan kaynaklanıyor, çok güzel bir duygu. size hak verdiğim kadar şiire başlık atanları da tebrik ediyorum. onlar bazılarımız gibi ilhamdan değil, felsefeden akıtıyorlar yazılarını, onun için saygı duyuyorum. şiirinizi tekrardan kutluyorum, yüreğinize sağlık.
Anlamıyorlar Yılan zehir saçar Fil karıncanın sırtında Sırt üstü uzanan kurbağayı Ensesinden ıskalar akrep kelebekler ölüm uçuşunda Yeşil ateşte alevlere gülümser Örümcekler.
Çivi Cam parçası Mayın tarlası Sarı yeşilimsi Buğdan tanesine Gözlerini dikmiş Çakal Anlamıyorlar. .......................sevgilerimle farklı ama hoş olmuş...........