Ben temmuz yağmuruyum aniden gelir,aniden giderim geldiğim zaman yanaklarda bir tebessüm oluştururum gittiğim zaman ise iz bırakırım Ben temmuz yağmuruyum düştüğüm yerde can olurum, dost olurum gittiğim zaman arkamda yedi renk bırakırım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN TEMMUZ YAĞMURUYUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN TEMMUZ YAĞMURUYUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kuraklığa mahkum olduğumuz şu günlerde susamış yüreğimize dizelerinle ıslatıp serinlettiğin için teşekkürler...bu paylaşımına ihtiyacızz..paylaştığın için teşekkürler
Ben temmuz yağmuruyum aniden gelir,aniden giderim geldiğim zaman yanaklarda bir tebessüm oluştururum gittiğim zaman ise iz bırakırım Ben temmuz yağmuruyum düştüğüm yerde can olurum, dost olurum gittiğim zaman arkamda yedi renk bırakırım.. .................................... işte bakın yürekte sözde bu olmalı başarılar yaşama yapıcı bakan yüreğine
Ben temmuz yağmuruyum düştüğüm yerde can olurum, dost olurum gittiğim zaman arkamda yedi renk bırakırım Siz gökkuşağı gibi rengarenk kalın can olarak dost olarak ihtiyacımız çok aranılan dostlara gönüllerde kalmak dileğiyle selam ve sevgiyle kalın.
Ben temmuz yağmuruyum aniden gelir,aniden giderim geldiğim zaman yanaklarda bir tebessüm oluştururum gittiğim zaman ise iz bırakırım Ben temmuz yağmuruyum düştüğüm yerde can olurum, dost olurum gittiğim zaman arkamda yedi renk bırakırım..
***Yağmurun en çok ihtiyaç duyulduğu temmuz yağmurlarıyla özdeşleştirmişsin kendini. Tabi ki çok güzel de anlatmışsın. Ne güzel bir serinlik, ne güzel bir koku... Hep temmuz yağmurları olarak kal yüreklerde. Sevgilerimle...
Ben temmuz yağmuruyum aniden gelir,aniden giderim geldiğim zaman yanaklarda bir tebessüm oluşturum gittiğim zaman ise iz bırakırım Ben temmuz yağmuruyum düştüğüm yerde can olurum, dost olurum gittiğim zaman arkamda yedi renk bırakırım..