(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK=ACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK=ACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk=acı haklısınız... biber sesi güzelleştiriyor,acı yüreği besliyor ve öyle şekil alıp olgunlaşıyor... hataların toplamı değilmi tecrübe...? çok şık bir şiir okudum ancak geç kalmışım,herkes çoktan okumuş... TEVRİKLER.. saygımla..
Bir sarsıntı vurur kasıp kavurur Temelinden söker yere devirir Sararıp soldurur muma çevirir Ömrü billâh yanar kavrulur gider ****************************************** hacer bacı şairem , gerçekten müthişti ... tebrikler, dizeleriniz için ... tebrikler , yüreğiniz ve kaleminiz için ... sevgi , saygı ve selamlar tokattan ....
Düşünce gönüle bu aşk vallahi Tanımaz bey ağa ne sultan şahı Feryad figân olur yürekte ahı Ömrü billâh yanar kavrulur gider ================================ Bey,paşa,ağa,zendin fakir tanımayan tek fırtına AŞK'tır. geldimi yıkar geçer gider.. Tebrikler Hacer hanım..
Düşünce gönüle bu aşk vallahi Tanımaz bey ağa ne sultan şahı Feryad figân olur yürekte ahı Ömrü billâh yanar kavrulur gider
...........
Bir sarsıntı vurur kasıp kavurur Temelinden söker yere devirir Sararıp soldurur muma çevirir Ömrü billâh yanar kavrulur gider
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
HAMDIM-PİŞTİM-YANDIM diyen büyük aşığın rüzgarından küller savrulmuş da şiiriniz aşk korunda kavrulmuş.Mükemmel bir hece ve şiir hem akışı hem de kafiye örgüsüyle muntazam bir ahenk oluşmuş.
Düşünce gönüle bu aşk vallahi Tanımaz bey ağa ne sultan şahı Feryad figân olur yürekte ahı Ömrü billâh yanar kavrulur gider
yakmış yine satırları Yakuti güzelde etmiş bu vesile ile güzel bir şiir okumuş olduk ne de olsa kardeşimdir güzel yazmak zorunda tebrikler Yakuti selamlarımla
... Düşündükçe sarar kalbini acı Ne dermanı vardır ne de ilâcı Çaresiz yalvarır diller duacı Ömrü billâh yanar kavrulur gider ... *** Aşkın her türlüsü öyledir. Adı üstünde AŞK bu... Sevgiden öte... Yanmak ister, acı ister, cefa ister... Kolay elde edilen şeyin fazla değeri olmaz. Değeri olmayan şeyde AŞK olamaz. Doğru söylemişsin şairim, aşk insanı yakar, kavurur gider.
Ben nasıl kaçırmışım ki bu heceyi? şimdi hece güzel,şiir güzel de bi silkelensen biraz coşsan .. Acıdan göz gözü görmüyor heryerde. Şiirde bari güzeli görsek? Eleştiri değil,öneri. Ağlamaktan gözkapaklarımız düşecek..
Tekrar söylüyorum şiire lafım yok. öneri-yorum :)
sevgi ve saygılarımla.. kaleminiz takipte bilesiniz..
biber sesi güzelleştiriyor,acı yüreği besliyor ve öyle şekil alıp olgunlaşıyor...
hataların toplamı değilmi tecrübe...?
çok şık bir şiir okudum ancak geç kalmışım,herkes çoktan okumuş...
TEVRİKLER..
saygımla..