(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SALYANGOZ TV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SALYANGOZ TV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirlerinizin hepsi birbirinden güzel..şiiri okurken gerçekten o soru takıldı kafama merak ettim neden salyangoz diye ama son satırlar da nedenini söylemişsiniz..
Hic televizyon izlemeyen biri olarak harika ve yerinde tespitler Edepsizlik marifet sayilir olmus saygisizca konusmanin adi dobralik Ozel hayati ifşa etmek normal hangi birini yazsam ki gencleri boyle dejenere ediyorlar Uyanin ozunuze donun ecdadinizi hatirlayin ey Turk milleti Atalarimiz bunlar icin savasmadi dusun kefensiz yatanida edep et yahu edep
Gonlunuze saglik bir toplum yarasina daha siirinizle damga vurmussunuz bu kez gulumseyemedim icim kan agladi malesef
Sessiz şaire tarafından 6/11/2017 12:55:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sessiz şaire tarafından 6/11/2017 12:56:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Söylediklerinize kesinlikle katılıyorum değerli şaire, insanları olaylara ve çevreye karşı duyarlı olmaktan alı koyan ve çok iyi uyutan bir araç. Umarım tez zamanda bazı alışkanlıklardan vazgeçmeyi biliriz.
Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuza, eksik olmayın lütfen. Saygılar - Selamlar
maalesef asrımızın hal-i pür melali bu...sadece salyangoz tv mi elbette hayır...mesela sülük androit tlf. ve de aypet midir bay pet midir... bunlar eve yerleşeli evdekiler huzur evlerine yerleşmeye başladılar. konu uzun...duyarlı yüreğinizi kutluyorum...selamlarımla.
Başından sonuna kadar doğru valla... Hiç televizyon izlemeyen biri olarak şiiri çok beğendim,eskiden ses olsun diye açardım ama bir süredir o nedenden dolayı da açmıyorum.
Emeğinize sağlık değerli şair,salyangoz tv'siz nice günlere inşallah
Amin değerli şaire, salyangozsuz, maydanozsuz nice tvi'lere. Bende hiç seyretmediğim ve izlemediğim halde milletin söylemleriyle izlemiş kadar oluyorum maalesef, ve bu saçmalığa nasıl dayanılıyor şaşıyorum.