(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜRTME MÜJGAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜRTME MÜJGAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
facebook fesbuk face feys her ne zıkkımsa işte.. sigara gibi başladın mı bırakamıyorsun.. esasen cazip bir tarafını göremedim ama pratik olması.. istediğin düşünceyi istediğin an yayımlayabilmen kendi adıma artıları olan bir yer..
fakaaat..
çok sık sayfa kapanması,, ve bu oranda kolaylıkla yeniden açılması..insanların kaliteden ziyade çoğunluğun algısıyla hareket ediyor olması.. esasen bu durumu burada da gözlemlemek mümkün fakat yine de sayısal olarak sınırlı bir yer olduğundan fazlaca hissetmiyorsun diyelim.. birey sosyaldir bunu yadsımam lakin sosyal olmak demek kalabalığı oluşturan alelade piyon olmayı gerektirmez..
şiire gelince baştan sona hiç kopmamış.. küçük bir eleştiri.. sadece dürtmeyi ele almaktansa ortamda cereyan eden sayısız saçmalıklardan bir kaçını daha içine alabilirdi diyorum..
İşte dediğin gibi değerli şair her ne zıkkımsa bende mantıklı bulmuyorum ve gerçekte kullanmıyorum. Kullananlara saygı duyuyor muyum, duyuyorum tercih meselesi.
Diğer konulara gelince, hepsini sıraya aldım değerli şairim bir şiir de hepsinden bahsetmek istemedim, o kadar çok konu var ki. Ama eleştiriniz gurur verdi, verecekte.
Aferin Müjgan derken? Sizi de Müjgancı gördüm, gittikçe yalnızlaşıyorum, hemen gidip adam toplamalıyım, müsadenizle :D :D :D
Valla Müjgan sürekli dürtmekte pek de haksız değil:)
Yani demek istiyor ki Müjgan '' bey gözlerim üstünde adımlarını dikkatli at''.Ama insanın kalbinde olmasın yoksa kafasına koyan birini eşi ne kadar da dürtse bilmem faydası olur mu:)
Yine bol tebessüm ettirdi şiiriniz.Emeklerinize sağlık.
.................................. Filezof Abdulkadir KAÇAR
…….............................. Saygı ve Selamlar…